Ervaring gevraagd: Simyo of Ziggo mobiel?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-13 18:04

Naamloos1 schreef:
Nog een vraag w.b.t. overstappen.
Ik ga binnenkort overstappen naar Simyo.. Maar moet ik zelf mijn huidige contract stopzetten? Of regelt Simyo dat?
Ik neem trouwens een nieuw nummer dan dus een nieuwe simkaart volgens mij? Ik weet niet of dit nog van belang is?

Als je je nummer niet behoud moet je dit bij je provider zelf opzeggen.
Als je je telefoonnummer mee wilt nemen naar je nieuwe provider regelen hun wel je overstap.

Naamloos1

Re: Ervaring gevraagd: Simyo of Ziggo mobiel?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-13 19:51

Bedankt! Ik heb vanmiddag mijn abonnement al opgezegd, nu rest mij nog 1 vraag.
Ik krijg dus van simyo een nieuwe simkaart zoals ik het begrijp.. Maar op deze simkaart die ik nu nog heb staan allemaal nummers en foto's enz... Gaan die straks verloren als dit abonnement stopt? Of kan ik dit wel terugzien als ik zeg maar ff van simkaart zou wisselen? Met andere woorden.. Moet ik van te voren al mijn gegevens overzetten op de laptop enz? Of kan ik dit later gewoon terugzien wanneer ik wil?

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-13 19:55

Ik zou ze voor de zekerheid wel op je laptop zetten of een sdkaartje ofzo.
Als alles op de simkaart staat zou het gewoon overgezet kunnen worden :) Maarja je weet maar nooit...

Choiix

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-13 10:10

Foto's staan niet op een simkaart, dat past simpelweg niet op de chip ;) Telefoonnummers KAN, maar ik weet niet wat voor telefoon je hebt maar bijna allemaal hebben ze in het menu wel ergens een optie importeren/exporteren of kopieer alle nummers naar telefoon oid. Sowieso is het verstandig dat soort zaken bijvoorbeeld met een GMail account te synchroniseren zodat als je telefoon gejat wordt of kapot gaat je je nummers niet kwijt bent :)