Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Rebeccaa schreef:BertBaley schreef:Ik denk niet dat je dat wilt weten
Meer dan 25 paar iig hahaha! Maar ik ben verslaafd aan uggs, heb dus ook ongeveer alle modellen en sowieso kleuren
Heb je toevallig geen foto van je hele verzameling bij elkaar? Ik heb nog nooit zoveel paar uggs bij elkaar gezien namelijk.
lelijk misschien maar heerlijk warm en geen pijnlijke diepvriestenen meer. Als pantoffel heb ik bij texelana de schaapsleren/wollen pantoffels gekocht. Zelfde principe alleen dan van texels schaap.
. Die zijn ook lelijk
.
), maar ze zullen net als de andere modeflater in de vorm van Crocs wel erg lekker lopen. Ik kan me dus ergens wel voorstellen waarom ze gekocht worden
BaileyMix schreef:xMarloes schreef:http://www.piepvandaag.nl/uggs-en-halal ... e-schapen/
Misschien dat je nu geen uggs meer wilt?! Hoef je ook niet te kiezen
Helemaal eens! Als er dan tenminste nog wat móóis van wordt gemaakt i.p.v. van die lelijke beren sloffen...
Ik heb trouwens vorig jaar m'n eerste paar gekocht, suuuper tevreden van! Wil deze winter nog een paar gaan halen, maar weet nog niet welke hoor
Die van Amira_ vond ik wel ontzettend leuk, maar ik vind alles met studs wel leuk