Een heel speciaal dankwoord

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Ababe

Re: Een heel speciaal dankwoord

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 23:57

Hahahaha wat een super verhaal _/-\o_ :j

Kyarahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 00:25

Eerlijk gezegd deel ik mijn mening helemaal niet met jullie. En jawel, ook ik heb vrijwel elke dag vertraging, ook ik moet voor belangrijke lessen 3 treinen eerder pakken, en ook ik sta weleens langer dan een uur in de kou te wachten. Maar in de meeste gevallen is het echt niet de schuld van de NS. Als er iemand voor de trein springt, er verdachte personen op het spoor lopen (wat serieus weleens om is geroepen :P) of mensen te traag instappen (wat ook regelmatig gebeurt!), kan de NS daar niks aan doen maar zitten ze wel met een hoop vertraging.

Maar je hebt het wel hilarisch verwoordt moet ik zeggen, TS :+.

Littera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-13 21:04

Neem me niet te serieus. :+

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 01:49

Ik had laatst wel een vrij unieke, er lag een zwaan op het spoor en men wist niet zeker of hij al dood was. Dus ze waren gestopt om dat te controleren, maar hij was dood dus aan de kant gelegd en doorgereden.

Ach, ik ben altijd wel blij dat ik niet hoef te fietsen van eindhoven naar arnhem, dan zou ik nog langer onderweg zijn. Je moet het gewoon een beetje positief bekijken :) . als je maar 1 of twee minuten hebt om over te stappen dan gaat het inderdaad wel vaak mis, ik probeer ook altijd in 2 min van spoor 6 naar 14 te rennen dat lukt ook maar zeer zelden, maar de planner zegt ook altijd dat ik dat niet kan ^)

vamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 20:17

Wat heerlijk geschreven! En dat vind ik niet snel, dus je mag trots zijn op jezelf :)
Maar goed, ik maak ook dankbaar gebruik van de NS.
Ik heb altijd geluk. Als ik een trein lijk te missen, heeft ie altijd net vertraging zodat ik in kan stappen.
Heerlijk. Zoek ook mn treintijden niet meer op, ik ga gewoon en kom wel op tijd aan.

L0veMyHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 20:19

Gewelidig! :')

Littera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-13 21:46

vamp schreef:
Wat heerlijk geschreven! En dat vind ik niet snel, dus je mag trots zijn op jezelf :)
Maar goed, ik maak ook dankbaar gebruik van de NS.
Ik heb altijd geluk. Als ik een trein lijk te missen, heeft ie altijd net vertraging zodat ik in kan stappen.
Heerlijk. Zoek ook mn treintijden niet meer op, ik ga gewoon en kom wel op tijd aan.

Je wilt vast wel wat spanning in je leven... dus ruilen? :D