Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Friso_lover schreef:Nah sorry hoor. Maar waar ga je dan heen als je opstap gaat? Echt clubs of iets? Want als ik rond jouw leeftijd zat en mijn vriend wilde opstap had ik ook zoiets van, moet dat nou?
Niet banketstaaf bedoelt, maar vind het wat raar dat mensen van jouw leeftijd nog op stap gaan...
Friso_lover schreef:Nah sorry hoor. Maar waar ga je dan heen als je opstap gaat? Echt clubs of iets? Want als ik rond jouw leeftijd zat en mijn vriend wilde opstap had ik ook zoiets van, moet dat nou?
Niet banketstaaf bedoelt, maar vind het wat raar dat mensen van jouw leeftijd nog op stap gaan... :o
Tieneke schreef:Ik vind het hier nogal overkomen alsof die man absoluut the bad guy is en z'n vrouw niks zou gunnen. We lezen hier ook maar één kant van het verhaal. Misschien heeft hij wel een reden om haar te wantrouwen? Misschien heeft hij een mentaal probleem? Misschien ... ? Vind niet dat we zomaar moeten oordelen dat die man per definitie in fout is in deze situatie.
Niet banketstaaf bedoelt, maar vind het wat raar dat mensen van jouw leeftijd nog op stap gaan...
we praten wel verder als je zelf die leeftijd hebt bereikt
je leven is niet afgelopen hoor, als je geen twintig meer bent. Mijn vriend is 35 en gaat ook regelmatig zonder mij de hort op. Tieneke schreef:Ik vind het hier nogal overkomen alsof die man absoluut the bad guy is en z'n vrouw niks zou gunnen. We lezen hier ook maar één kant van het verhaal. Misschien heeft hij wel een reden om haar te wantrouwen? Misschien heeft hij een mentaal probleem? Misschien ... ? Vind niet dat we zomaar moeten oordelen dat die man per definitie in fout is in deze situatie.
Tieneke schreef:Geven en nemen. Dus ook geven. Ze kan gerust wel als 39-jarige een beetje moeite steken in een gesprek met haar partner, helpen hulp zoeken als dat nodig is, daar ben je toch partners voor. Niemand zegt dat zijn probleem een reden is om zelf binnen te blijven. Dus het is eerder raar dat jij daarvan maakt, dan dat de reacties van anderen raar zijn.
Tieneke schreef:Geven en nemen. Dus ook geven. Ze kan gerust wel als 39-jarige een beetje moeite steken in een gesprek met haar partner, helpen hulp zoeken als dat nodig is, daar ben je toch partners voor. Niemand zegt dat zijn probleem een reden is om zelf binnen te blijven. Dus het is eerder raar dat jij daarvan maakt, dan dat de reacties van anderen raar zijn.
Geryon schreef:Het gaat er toch niet om wat er normaal is en wat niet (voor bokkers)? Het gaat erom wat de partner ervan vind. Daar praat je over en dan pas je je aan ELKAAR aan. Kinderachtig zeg, discussie over wie zich aan wie aan moet passen