Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Alja schreef:Pff je zou voor de grap eens op de facebook van post.nl moeten kijken,.daar wordt je ook niet blij van
en toen stonden ze opeens voor de deur met een redelijk beschadigd pakje waarvan de inhoud gelukkig nog heel was.
waardoor een 16 kilo zwaar pak met speciaal hondenvoer maandag middag opgehaald kon worden. Daar waar het opengebroken is en ik niet met een zwaar pak kan sjouwen en hulp krijg je er niet. Maar ja pech voor mij zie maar hoe je het thuis krijgt.
Nou kon ik met wat er op dat moment nog voorhanden was, de boel wel verzorgen en creatief afdekken maar vanavond komt mijn collega daar dus ook weer. En ik had de laatste spullen opgemaakt. Vlug op&neer naar ons kantoor in de hoop dat wij zelf nog wat op voorraad hadden... Dat hadden we gelukkig wel...
Ik vind het ook wel een risico van de leverancier, om het aan een ander uit te besteden, maar dat is natuurlijk een geldkwestie. Er gaat wat mij betreft wel een klacht uit!
Neefje krijgt morgen dus geen post op zijn verjaardag...
Sence schreef:Er bestaan verschillende afhaal opdrachten. Gewone, dat is gewoon a4tje met boven aan een barcode, en afhaal plus. Wit/oranje stickervel. Dus weet niet of het daar aan heeft kunnen liggen?