Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Eliine schreef:Ik weet inderdaad ook nog wel toen we internet kregen dat we thuis allemaal een x bedrag kregen om mee te internetten. Want internet was nog best duur in het beginMn jongste zusje heeft dat allemaal niet meegekregen en moet er best wel om lachen als ik zeg dat we in het begin echt maar een paar uurtjes per maand op internet mochten
Mijn vader heeft een IT bedrijf, dus er staat om de haverklap een andere.
Zo gek zijn we ook wel weer. 
daarvoor met vriendinnen giechelend op chatboxen in de bieb (toen nog met hooguit een paar andere chatters, 10 per kanaal ofzo en soms lag het helemaal stil!) en zoeken deed je via altavista of ilse.... Vaak was gewoon de catalogus van de bieb en boeken veel sneller en effectiever om informatie te krijgen. Kan je je nu niet meer voorstellen! 
Preciese details weet ik niet maar wel met een schermresolutie van 640x480. Hij was van me vader die er Wolfenstein op speelde enzo. Toen ik vijf/6 was kocht hij voor mij en mijn broers een aparte pc met Windows 95 en allemaal kinderspelletje
(Denk Drakenkasteel, Hamsterland, Alladin etc. etc. etc.)
sallandval schreef:bliezen jullie ook altijd in de spelcassette's zodat ze wel opstartten?
Monkey Island ook wel.