Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Tabaluga12 schreef:Ik denk dat zo'n kerel binnen twee tellen door heeft of ts 'happig' is of niet hoor. Zoiets doe je gewoon niet. Succes ts.
.
liedje89 schreef:Tabaluga12 schreef:Ik denk dat zo'n kerel binnen twee tellen door heeft of ts 'happig' is of niet hoor. Zoiets doe je gewoon niet. Succes ts.
Het kan ook nog dat het geen echte versierpoging is maar een "grapje", als de TS bekend staat als het rustige verlegen meisje zijn er altijd jongens die het leuk vinden om zo'n meisje een beetje te plagen (misschien meer pesten). Bovendien hebben sommige jongens gewoon een plaat voor hun kop en zijn niet alle vrouwen even duidelijk.
Ik vind trouwens dat TS het best kan vertellen ook tegen haar baas (hoewel ik met ouders en andere collega zou beginnen), maar echt een melding/klacht ervan maken en die jongen direct van vanalles te beschuldigen gaat imo gewoon wat ver en daarmee is de TS ook niet geholpen word toch alleen maar enger zo

bigone schreef:Vies mannetje, als je mijn dochter was dan hoopte ik zeer dat je het mij zou vertellen, wat een rotzak, 26 en dan dit proberen. En natuurlijk altijd wanneer er net niemand in de buurt is. Eigenlijk hoef je maar één ding te doen om dit te stoppen, als hij weet wat probeert op zeer luide toon zeggen dat hij is met zijn vieze poten van je af moet blijven, zo hard, dat de rest van je collega's het hoort, wedden dat het dan zo gebeurt is.
Friso_lover schreef:bigone schreef:Vies mannetje, als je mijn dochter was dan hoopte ik zeer dat je het mij zou vertellen, wat een rotzak, 26 en dan dit proberen. En natuurlijk altijd wanneer er net niemand in de buurt is. Eigenlijk hoef je maar één ding te doen om dit te stoppen, als hij weet wat probeert op zeer luide toon zeggen dat hij is met zijn vieze poten van je af moet blijven, zo hard, dat de rest van je collega's het hoort, wedden dat het dan zo gebeurt is.
AMEN!![]()
Als het lukt ook nog heul erg wanhopig klinken, alsof hij je serieus probeert te verkrachten.
. bigone schreef:Ik kan er echt met mijn verstand niet bij dat sommigen hier het allemaal niet zo erg vinden en het wel heel erg makkelijk afdoen. Elke aanraking waar iemand niet van gediend is, is in principe aanranding, punt uit. Ongeacht leeftijd of geslacht, dit hoort niet en mag niet. Goed gedaan ts dat je je moeder hebt ingelicht, idd gewoon tegen hem ingaan en zeggen dat hij van je af moet blijven. Eigenlijk hoef je helemaal niet te wachten tot het weer gebeurt, stap zaterdag naar hem toe en vertel hem gewoon dat het op moet houden, hij moet van je af blijven anders zijn de gevolgen voor hem en dan loop je gewoon weg.

VivaLaVida schreef:Lekker ben jij Liedje 89!! Door zulke opmerkingen als jij maakt en insinuaties, zou ze haast niks meer durven doen.
Hoeveel meiden durven er wel geen nee te zeggen omdat ze niet banketstaaf willen doem of bang zijn dat ze de sfeer verpesten??
Ongewild aan iemand zitten is wel degelijk sexuele intimidatie! En hij is hartstikke fout!
Ts maak hem heeel duidelijk dat hij van je af moet bljjven voordat hij steeds verder gaat!
bigone schreef:Ik kan er echt met mijn verstand niet bij dat sommigen hier het allemaal niet zo erg vinden en het wel heel erg makkelijk afdoen. Elke aanraking waar iemand niet van gediend is, is in principe aanranding, punt uit. Ongeacht leeftijd of geslacht, dit hoort niet en mag niet. Goed gedaan ts dat je je moeder hebt ingelicht, idd gewoon tegen hem ingaan en zeggen dat hij van je af moet blijven. Eigenlijk hoef je helemaal niet te wachten tot het weer gebeurt, stap zaterdag naar hem toe en vertel hem gewoon dat het op moet houden, hij moet van je af blijven anders zijn de gevolgen voor hem en dan loop je gewoon weg.