Stuur een mail naar je toekomstige zelf

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Laulitz

Re: Stuur een mail naar je toekomstige zelf

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-13 11:30

Wij hebben ook zoiets gedaan op school, een brief schrijven naar jezelf en dan kregen we die brief terug toen we klaar waren met school. Nu was ik bang dat de leerkracht(en) de brief zou lezen dus ik had heel geheimzinnig geschreven over 'die ene gekke nacht' maar het probleem is dat ik werkelijk geen idee heb over welke nacht ik het had en wat er toen gebeurt is :+ Dus een tip: niet geheimzinnig doen _O-

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-13 11:42

Die ga ik eens onthouden, is hier nu wel een mooi moment voor :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-13 11:45

Hier was een paar jaar geleden ook een topic over, en toen heb ik ook een brief gemaakt. Heb nog steeds hetzelfde emailadres, dus ben benieuwd wanneer hij aankomt en wat ik ook al weer geschreven heb :+

Rhyddid

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-13 12:09

Leuk idee! Heb net een mail geschreven naar mezelf (wat toch best raar is om te doen)
Over 2 jaar op 19 september komt mijn mail bij mij aan!! :) Ben benieuwd of ik dan een andere weg ben ingeslagen, of dat ik deze weg gewoon hebt gevolgd.

Rhyddid

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-13 13:08

Ik heb nog een paar mailtjes verstuurd met verschillende verhalen erin. Die komen in 2016, 2018 en 2023 aan! Heb bij alle 3 ook een foto bij gedaan die ik net heb gemaakt met de webcam! Super leuk om jezelf te verrassen met een mailtje uit het verleden :)

Sees

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-13 13:21

Oh wat leuk, die ga ik onthouden.

Domi_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-13 16:12

Ik ga er een schrijven die op mijn twintigste verjaardag aankomt. Ik ben benieuwd hoeveel er veranderd in dat jaar.

natas_joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-13 16:29

Wat een leuk idee! Wist eigenlijk niet dat je een datum kon opgeven dat je de mail een paar jaar later ontvangt ga het ook doen!

Edit: begin post overgeslagen :o het gaat via een site..

Nienke15

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-13 16:34

Gaaf! Ik wist helemaal niet dat zoiets bestond :D
Zonet heb ik een email verstuurd die op mijn 25ste verjaardag aankomt (over 9 jaar). Ben benieuwd hoe ik dan ga reageren.

Wat schrijven jullie eigenlijk aan jezelf? Ik heb een heel verhaal geschreven over alles wat er op dit moment gebeurt en hoe mijn leven is... verder wist ik niks anders.. :)

Palooh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-13 16:43

op welke site doen jullie dit?

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-13 16:49

Leuk om te onthouden :j
Ga binnenkort eens zitten voor een goede interessante mail :j

_JTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-13 17:15

Ik heb er nu één verstuurd naar mezelf en die komt over een jaar aan. Wil er eerdaags nog een maken en die over 10 jaar aan laten komen... en wat foto's erbij voegen, lijkt me ook wel grappig.
Vond het wel moeilijk om te bedenken wat ik er precies in moest zetten

Palooh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-13 17:21

waar doen jullie dit?

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-13 17:21

Ik heb zojuist een mail gestuurd die ik over 10 jaar krijg.

met het idee erbij om vanaf nu regelmatig een mail te sturen als een soort dagboek uit het verleden.

Ik heb er nu vooral ingezet hoe ik over bepaalde dingen denk, hoe k denk dat mijn toekomst eruit ziet. Relatie die ik op het moment heb, mensen van school, mensen van werk.
Puur om te zien of ik dan nog met die mensen om ga. Ik ben benieuwd! :j

@futureme.org

Palooh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-13 17:22

@jasmine dankje

123468086

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-13 17:22

Super leuk zeg! Hij komt op mijn 25ste verjaardag aan :D

natas_joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-13 17:23

Ga vanavond een mail maken voor over 2 jaar, 5 en 10 jaar en dan zal ik er in zetten dat ik tegen die tijd ook even het bokt topic moet opzoeken om aan jullie te vragen of jullie e-mails zijn aangekomen en hoe je het vindt hihi!

Laulitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-13 18:32

_Yasmine_ schreef:

met het idee erbij om vanaf nu regelmatig een mail te sturen als een soort dagboek uit het verleden.

Ik heb er nu vooral ingezet hoe ik over bepaalde dingen denk, hoe k denk dat mijn toekomst eruit ziet. Relatie die ik op het moment heb, mensen van school, mensen van werk.

@futureme.org

Dat dagboek idee ga ik ook doen, elke maand een mailtje sturen naar mezelf over een maand en dezelfde sturen voor op 1 januari!

Pina22

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-13 18:43

Laulitz schreef:
_Yasmine_ schreef:

@futureme.org

Dat dagboek idee ga ik ook doen, elke maand een mailtje sturen naar mezelf over een maand en dezelfde sturen voor op 1 januari!

Zo'n idee had ik ook inderdaad :j lijkt me echt leuk om dan een jaar later zo'n hele rits mailtjes te krijgen met problemen waar ik dan van denk 'hoezo maakte je je dáár druk om? :?' :')

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-13 23:49

Wat leuk!! :D

Dit ga ik ook doen, zo moesten wij vroeger op school ook wel eens van die teksten schrijven van; "Over 5 jaar, over 10 jaar, over 25 jaar.." etc.

Laatst nog eentje terug gelezen, zo grappig! Denk dat ik soort gelijke mail ook wil sturen. Eerst een stukje hoe ik dacht als 15 jarige (kopiëren en plakken uit schoolopdracht :P ) , dan eentje van nu.. En dan eentje voor 25 of 30 jaar? Of er tussen in... :+ Wat ik dus nu denk hoe mijn leven er dan uit zal zien, denk dat ik me dood lach! :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-13 23:58

mijne word in 2016 bezorgd, meest awkward gebeurtenis van de afgelopen tijd geschreven, kan ik even lachen en kijken hoe ik dan in het leven sta!

Yvettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-13 00:00

Leuk! Ik heb er ook een naar mijzelf gestuurd! Ik krijg hem over een jaar! Ben nu net met een nieuwe opleiding begonnen, dus ben benieuwd wat er volgend jaar allemaal veranderd is! :D en of ik de opleiding nog steeds doe :') maar dat denk/hoop ik wel :D

kristianneb

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-13 00:32

Net ook 2 naar me zelf toegestuurd, over 2 jaar en over 6 jaar (moest 5 jaar zijn maar ik dacht dat we al in 2014 zaten :+ )
Ben erg benieuwd :). Vooral omdat we net een nieuw 3 jarig paardje hebben en ik echt heeeeeeeeeeeel benieuwd ben hoe hij het in de toekomst gaat doen.
Verder dingen over vrienden, school, en wat me verder bezig houdt, niet echt iets bijzonders. Ben benieuwd wat ik over 6 jaar denk.

luf_horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-13 01:12

Damn! Ik stuurde er eentje naar m'n vriend over drie jaar, maar hij vraagt eerst om verification..

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-13 08:49

Bestaat er ook geen andersomme, dat je een berichtje naar je zelf 10 jaar geleden kunt sturen? O:)

Je kunt natuurlijk ook een vijfjaren dagboek kopen:
http://www.writersplaza.nl/a-25702901/v ... blauw-431/

Daar schrijf je elke dag een paar regeltjes in. Elke bladzijde is voor 1 dag, bijvoorbeeld 1 januari.
En dan verdeeld in 5 vakjes.

Je schrijft dan bvb. bovenaan de bladzijde een paar regels over 1 januari 2014.
Dan daaronder op 1 januari 2015. Enz.

Zodra er een jaar voorbij is ga je dus dagelijks onder je tekstje van precies een jaar geleden schrijven, best leuk om te zien :)
In het 5e jaar zie je dan elke dag van de 4 voorgaande jaren een stukje tekst :j