Dus een tip: niet geheimzinnig doen
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Dus een tip: niet geheimzinnig doen
Ben benieuwd of ik dan een andere weg ben ingeslagen, of dat ik deze weg gewoon hebt gevolgd.

_Yasmine_ schreef:Ik heb zojuist een mail gestuurd die ik over 10 jaar krijg.
met het idee erbij om vanaf nu regelmatig een mail te sturen als een soort dagboek uit het verleden.
Ik heb er nu vooral ingezet hoe ik over bepaalde dingen denk, hoe k denk dat mijn toekomst eruit ziet. Relatie die ik op het moment heb, mensen van school, mensen van werk.
Puur om te zien of ik dan nog met die mensen om ga. Ik ben benieuwd!
@futureme.org
Laulitz schreef:_Yasmine_ schreef:Ik heb zojuist een mail gestuurd die ik over 10 jaar krijg.
met het idee erbij om vanaf nu regelmatig een mail te sturen als een soort dagboek uit het verleden.
Ik heb er nu vooral ingezet hoe ik over bepaalde dingen denk, hoe k denk dat mijn toekomst eruit ziet. Relatie die ik op het moment heb, mensen van school, mensen van werk.
Puur om te zien of ik dan nog met die mensen om ga. Ik ben benieuwd!
@futureme.org
Dat dagboek idee ga ik ook doen, elke maand een mailtje sturen naar mezelf over een maand en dezelfde sturen voor op 1 januari!
lijkt me echt leuk om dan een jaar later zo'n hele rits mailtjes te krijgen met problemen waar ik dan van denk 'hoezo maakte je je dáár druk om?
'

) , dan eentje van nu.. En dan eentje voor 25 of 30 jaar? Of er tussen in...
Wat ik dus nu denk hoe mijn leven er dan uit zal zien, denk dat ik me dood lach!
)
. Vooral omdat we net een nieuw 3 jarig paardje hebben en ik echt heeeeeeeeeeeel benieuwd ben hoe hij het in de toekomst gaat doen.