Als ik me poedersuiker voel m.b.t. de liefde, ontwijk ik ze het liefst haha.
Dus voor nu, kom maar op met die verhalen!!
(Hee, Cis, jij ook alweer hier?
) Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
_Dominique schreef:Alles is extreem leuk in de beginfase, meer dan vrienden, minder dan een relatie.
Helaas ben ik nu 3 keer op rij gedumpt, eerste keer door mn ex na 2 jaar.
En de andere twee was het bijna "officieel" mee..
Achja het zij zo!
Ik heb morgenavond overigens een date
Inney schreef:Op dit moment kan ik er echt van genieten, maar dat komt omdat ik zelf ook lekker in love ben
Als ik me poedersuiker voel m.b.t. de liefde, ontwijk ik ze het liefst haha.
Dus voor nu, kom maar op met die verhalen!!
(Hee, Cis, jij ook alweer hier?)
Hahaha

daantjuhhh schreef:Ja. Het gevoel was er niet. Beetje jammer dat hij dat dan verteld nadat hij mij afgelopen zaterdag in zijn bed heeft gekregen.
En ik was nog wel zo voorzichtig.
Dat het gevoel er niet is ben ik niet boos om.
Daar kun je niks aan veranderen, maar dat hij mij zaterdag en zondag voor de gek heeft gehouden..... Dat doet pijn.
daantjuhhh schreef:Ja. Het gevoel was er niet. Beetje jammer dat hij dat dan verteld nadat hij mij afgelopen zaterdag in zijn bed heeft gekregen.
Daar kun je niks aan veranderen, maar dat hij mij zaterdag en zondag voor de gek heeft gehouden..... Dat doet pijn.
.
Yv_ schreef:Ik vind het heerlijk voor de anderen, maar alle vrolijke details hoef ik ook niet te horen momenteel.
Vandaag komt janlul mijn laatste spullen brengen, dan kan ik zijn hoofdstuk afsluiten en eindelijk voor mezelf gaan kiezen. Maar idd, het is vreselijk koud in bed zonder een gloeilamp naast je.
Het ergste vind ik zelf de herinneringen, het is mijn huis, maar we zijn er allebei vanaf begin af aan mee bezig geweest, dus het was echt meer ons plekje dan mijn plekje.. Maar dat komt wel goed
Dat lijkt me zo moeilijk. daantjuhhh schreef:Ja. Het gevoel was er niet. Beetje jammer dat hij dat dan verteld nadat hij mij afgelopen zaterdag in zijn bed heeft gekregen.
Inney schreef:Haha cis, het duurt al vier maanden nu, gaat hard hè! En jouw lover?
Tussen ons gaat het weer goed. Hij zei gisteravond dat we hard op weg waren om voor altijd samen te blijven, omdat we er al 2 jaar op hebben zitten
Yv_ schreef:Ik vind het heerlijk voor de anderen, maar alle vrolijke details hoef ik ook niet te horen momenteel.
Vandaag komt janlul mijn laatste spullen brengen, dan kan ik zijn hoofdstuk afsluiten en eindelijk voor mezelf gaan kiezen. Maar idd, het is vreselijk koud in bed zonder een gloeilamp naast je.
Het ergste vind ik zelf de herinneringen, het is mijn huis, maar we zijn er allebei vanaf begin af aan mee bezig geweest, dus het was echt meer ons plekje dan mijn plekje.. Maar dat komt wel goed