Vrouwen met een GTA5 of FIFA14 vriendje, meldt u hier!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 18:31

Hahaha ik moet zo hard lachen om dit topic. :') _O- :D Sterkte allemaal dames :(:)

Ik weet weer waarom ik onder andere blij ben na 5 jaar van mijn vent af te zijn!

_JTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 18:32

Ooooh wat ben ik blij dat mijn vriend niet van gamen houdt! Hier geen vriend die aan de buis gekluisterd zit en zo'n spel koste wat kost moet hebben.

Zag vanmorgen op FB een foto voorbij komen van de enorme rij die bij de mediamarkt in Eindhoven stond, stelletje gekken!

Dames, sterkte en succes toegewenst!

SETEFURII

Re: Vrouwen met een GTA5 of FIFA14 vriendje, meldt u hier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 18:34

Zo jammer dat ik zelf geen playstation bezit, anders lag ik nu zelf samen met mijn broertje dit spel te spelen.

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 18:34

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 18:35

hier ook, 2 mannen op de bank, zitten samen te spelen. Met commetaar dat je denkt, waarom speel je eigelijk. Heb gezegt, gebeurt, gebeurt er, morgen kijk ik dokter Tinus op de tv en niet ergens anders.

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 18:39

Ik kwam net natgeregend rond half 6, na een lange dag binnen. Mijn vriendje was vanaf 11 uur vrij van zijn werk, dus de hele middag al thuis.
Kreeg ik de vraag of ik ff aardappels wou schillen -O- .

Dus ben met een kop thee achter mijn computer gaan zitten, en om kwart over 6 stond toch wel zomaar het eten op tafel :j .
Ik wil best aardappels schillen, maar niet als hij de hele middag achter z'n spelletje gezeten heeft. :Y)

Vriendje heeft broer gevraagd om zaterdag in de tuin te helpen, die komt dus nu vrijdag middag al, en denk zomaar dat ze niet voor 2 uur in bed liggen. Dus zaterdag voor 8en gaat het koffiezetapparaat (die zelf vers zijn bonen maalt, met een enorme herrie) aan :D .

Op naar volgende week, ik ben benieuwd.

Sanne96

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 19:23

Ik lees mee hahaha

lucyknol

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 19:25

Hier een vriendje van 42 jaar,mag dat ook?
Heb er geen verstand van, maar heb net bij mn dochter gecheckt of GTA5 het spel was wat dr vader aan het spelen is.
Lag vanmiddag in de brievenbus, vroeg van zijn werk thuis en de mededeling dat hij de rest van de week vrij is (nog vakantiedagen zat, ik vermoed stiekem opgespaard :+ )
Snel naar zijn mancave, net nog even bij het eten gezien en hups weer naar boven.
Kan niet snel genoeg 1 okt. zijn begrijp ik want dan kan hij online spelen met mn broertje (41)
Poster op de deur zegt denk ik genoeg :')
Afbeelding

Naja, ieder z'n ding, hij begrijpt het paardengedoe van mn dochter en mij niet zo goed, maar gunt ons dat ook.
Begrijp alleen die rijen bij winkels niet als je het ook gewoon via bol.com kunt bestellen...

Reeltje_5

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 19:26

Hier hebben ze nog niet de nieuwe fifa, maar kunnen ze er ook wat van :') Mijn vriend en zijn broer.

BAStable

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 19:31

Geen vriendje maar een broertje:
Komt helemaal enthousiast thuis, vraagt of er een pakketje van bol.com binnen is.
Er was wel een wit klein pakketje binnen gekomen. Hij maakt het open, begint te dansen en geeft spontaan een kus op mijn wang (broertjelief is normaliter puber eerste klas en zo kortaf mogelijk..)
GTA5 maakt iets in hem los :P

En op Facebook vol gespamd berichtjes over GTA5, veeel belangrijker dan Prinsjesdag en alle bezuinigen..

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 19:32

Hier ook een vriendje die het spel vandaag opgehaald heeft.. := 'Gelukkig' voor mij moest 'ie de hele dag werken en vanavond ook nog even door. Kreeg net al een berichtje : "Ben een beetje zenuwachtig" _O-

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 19:50

Nou nou nou TS, dat je niet met je sloffen en pyjama bij de brievenbus bent gaan staan toen je wakker werd! :')

Ik moet af en toe toch heel hard lachen met de foute grapjes in dat spel!

Edit: Haha Rianne!

Mereltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 19:52

Ik meld me ook. Zit momenteel te kijken hoe mijn vriend GTA aan het spelen is :')

Def

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 19:54

jaja *steekt hand op*!
Ik snap niets van dat spel, maar het enthousiasme is wel schattig :P
Ik snap niet waarom hij er nog over praat tegen mij... ik moet toch domme antwoorden terug geven denk ik zo :D

Cavalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 19:55

Whaaa die van mij gaat er deze week én GTA én fifa 14 bestellen |( |( |(

Vreselijk haha, dan heb je hem nodig, neemt hij niet op en dan later: sorry schat, was effe gamen, wat is er?

Laat maar schat.. t is al opgelost :Y)

(zo was het in ieder geval met fifa 13 :') )

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 19:57

Ik vind het hilarisch hoe al die mannen vakantie opspaarden voor GTA! Anders kunnen ze met moeite plannen wanneer ze moeten eten (bij wijze van), en hier aan denken, dat lukt dan weer wel...

Vriendlief blijft beweren dat het spel helemaal geen zinloos geweld etc bevat. My ass, ik zie ze vallen bij bosjes als hij met de auto door de straten scheurt :))

Ik ga lekker een heel foute oude romantische film opzetten, ha! Op de laptop dan...

ilsexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 19:59

Tsja, dan moet ik mij ook melden.. Sinds vandaag weinig gehoord of gezien van mn vriend :') enkel op zijn facebook staat: GTA 5. Over de whatsapp komt zo nu en dan nog een zinnetje (weliswaar een paar uren later, natuurlijk) maar verder zit hij met zijn hoofd voor de tv. Whaha ik vind het wel grappig hoor, mijn broer die heeft gisteravond met een vriend van hem in de rij gestaan. Ik vertelde dat zo tegen mijn vriend, zegt hij: WAAROM!!! Waarom heb je dat niet tegen mij gezegd! Dan wou ik mee! -O- . Oepsie... :P

Willeke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 19:59

Haha ja of met een brandweerwagen mensen nat spuiten die vervolgens onderuit gaan.. 8)7

Ben blij dat we boven nog een tv hebben met een romantische film :-)

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 20:00

Mijn vent heeft een koopverbod :')

Heeeeeerlijk!

Cavalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 20:02

vuurneon schreef:
Mijn vent heeft een koopverbod :')

Heeeeeerlijk!

Die moet ik ook maar gaan opleggen dan denk ik! *\o/*

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 20:05

(Voordat mensen denken; o jee... Vriendje een koopverbod geven is erg! Nee, het is voor het goede doel want wij moeten onze gehele inboedel nog kopen dus even geen onzin aankopen. Al vindt vriend het geen onzin aankoop maar een eerste levensbehoefte :') dus hoelang hij zich eraan houdt??? :') )

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 20:08

Hahaha Willeke :D

Nouja, tot nu toe klaag ik niet hoor. Ik ben meer een ochtendmens, en vriendlief gaat altijd mee naar de paarden... dus gaan we gezellig in de voormiddag, in plaats van in de namiddag, zodat meneer ongestoord door kan gamen na de lunch!

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 20:08

Het is wel lekker rustig om een GTA weduwe te zijn, dus misschien dat ik het wel voor hem koop :')

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 20:10

Ahum

ik heb zelf vandaag gta5 in mijn bezit haha

ik hou van gamen loll

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 20:10

Meld zich ook.... vriend belde vanmorgen al vroeg op of de postbode al was geweest.....
helaas wel ja, helaas voor hem heeft ie alleen nog maar mogen kwijlen bij het aanblik,zijn net thuis van cursus... maar ik vrees voor de rest van de week.... uh jaar.