Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
puppy1128 schreef:Zou het helpen als ze het nog een keer vraagt of ze mag kopen zeggen: 'Als je nog 1 keer vraagt, dan verkoop ik der zeker niet aan jou. Als ik der verkoop (wat dus waarschijnlijk nooit gebeurd) dan kom ik als eerste bij jou aan (niet dus)
Mijn dochter loopt ook nog op crocks met blote voeten. Ik kan zeuren wat ik wil, maar haar dichte schoenen trekt ze nu nog echt niet aan hoor. Nu heeft zij het absoluut niet snel koud. Iedereen loopt met handschoenen, zij niet en heeft heerlijk warme handen.
xSlvna schreef:Ik vind het triest en kinderachtig van je hoe je doet, op die leeftijd nam ik iedereen mee naar 'mijn' pony om te rijden, ik regelde ze verzorgpony's, mochten anders op de mijne rijden, met de mijne uitrijden, dat gunde ik ze wel, ik had haar 365 dagen in het jaar, kan ik haar best een paar uurtjes delen met anderen, ook vaak vreemde kinderen die ik onderweg tegenkwam die echt lief aaide, hup ga er maar op. Vind het echt vreemd als kinderen dan bang kunnen zijn dat iemand hun pup wil hebben én krijgt, en doen alsof anderen psychopaten zijn. Hier is mijn pup zelfs gestolen geworden toen ik hem net had, maar het zijn de volwassenen die zo ziet zijn, niet de kinderen.![]()
Ik heb gewoon het gevoel, dat het gewoon een kind is met drukke ouders of juist ouders die niks om haar geven, logischerwijs wordt ze dan ook al snel het buitenbeentje en dus gepest, dan zou jij als (ik gok) brugpieper toch wel zo verstandig en eerlijk moeten zijn om haar op zijn minst een beetje aandacht te geven?
xSlvna schreef:Ik vind het triest en kinderachtig van je hoe je doet, op die leeftijd nam ik iedereen mee naar 'mijn' pony om te rijden, ik regelde ze verzorgpony's, mochten anders op de mijne rijden, met de mijne uitrijden, dat gunde ik ze wel, ik had haar 365 dagen in het jaar, kan ik haar best een paar uurtjes delen met anderen, ook vaak vreemde kinderen die ik onderweg tegenkwam die echt lief aaide, hup ga er maar op. Vind het echt vreemd als kinderen dan bang kunnen zijn dat iemand hun pup wil hebben én krijgt, en doen alsof anderen psychopaten zijn. Hier is mijn pup zelfs gestolen geworden toen ik hem net had, maar het zijn de volwassenen die zo ziet zijn, niet de kinderen.![]()
Ik heb gewoon het gevoel, dat het gewoon een kind is met drukke ouders of juist ouders die niks om haar geven, logischerwijs wordt ze dan ook al snel het buitenbeentje en dus gepest, dan zou jij als (ik gok) brugpieper toch wel zo verstandig en eerlijk moeten zijn om haar op zijn minst een beetje aandacht te geven?
xEmily schreef:Hier ben ik het niet mee eens. Ik loop heel vaak met mijn hond, dit geeft mij een kans om na te denken, om weer 'vrij' te komen van al mijn zorgen en ik geniet er bovendien van. Als er iedere dag zo'n kind met mij mee gaat lopen; dus niet!
Sorry maar ik kan me wel voorstellen dat de TS zich hieraan irriteert.
eclair98 schreef:xSlvna schreef:Ik vind het triest en kinderachtig van je hoe je doet, op die leeftijd nam ik iedereen mee naar 'mijn' pony om te rijden, ik regelde ze verzorgpony's, mochten anders op de mijne rijden, met de mijne uitrijden, dat gunde ik ze wel, ik had haar 365 dagen in het jaar, kan ik haar best een paar uurtjes delen met anderen, ook vaak vreemde kinderen die ik onderweg tegenkwam die echt lief aaide, hup ga er maar op. Vind het echt vreemd als kinderen dan bang kunnen zijn dat iemand hun pup wil hebben én krijgt, en doen alsof anderen psychopaten zijn. Hier is mijn pup zelfs gestolen geworden toen ik hem net had, maar het zijn de volwassenen die zo ziet zijn, niet de kinderen.![]()
4 Havo, maar mijn gedrag zal wel kinderachtig zijn![]()
Maar sommige kinderen in de buurt begrijpen al dat ze het moeten vragen, zij stormt erop af. Saartje is al erg dominant en we moeten nog meer consequent zijn. Als ze denkt dat ze nu steeds haar zin krijgt en het opeens niet krijgt, zit ik met de problemen. Het meisje zit niet met de tandafdrukken in haar hand, ik wel. En het doet verrekte veel zeer
Mindim schreef:xEmily schreef:Hier ben ik het niet mee eens. Ik loop heel vaak met mijn hond, dit geeft mij een kans om na te denken, om weer 'vrij' te komen van al mijn zorgen en ik geniet er bovendien van. Als er iedere dag zo'n kind met mij mee gaat lopen; dus niet!
Sorry maar ik kan me wel voorstellen dat de TS zich hieraan irriteert.
15 jaar en dan al los komen van je zorgen, mijn hemel.

. Heb je net je tentje oid neergezet, een kind spot de honden en hupla. Lokgeluiden, contant uitdagen of ze reageren, de hele tijd net buiten de plek staan kijken en kijken en kijken en kijken. Of precies voor de tent gaan voetballen want de honden reageren zo leuk. Aaarghh. Voordat we onze rotzakken hadden gaf dat minder problemen omdat die we toen hadden de kindjes konden negeren goed.
.
nee dat mag niet en vinden ze ook niet fijn. Zij heeft ook al eens aangebeld of ze dat mocht doen. Nee dus. De tuin zelf ingaan kan niet meer gelukkig omdat er hoog een goede knip opzit. Zou ook niet goed aflopen met onze niet kindvriendelijke herder. xSlvna schreef:Ik vind het triest en kinderachtig van je hoe je doet, op die leeftijd nam ik iedereen mee naar 'mijn' pony om te rijden, ik regelde ze verzorgpony's, mochten anders op de mijne rijden, met de mijne uitrijden, dat gunde ik ze wel, ik had haar 365 dagen in het jaar, kan ik haar best een paar uurtjes delen met anderen, ook vaak vreemde kinderen die ik onderweg tegenkwam die echt lief aaide, hup ga er maar op. Vind het echt vreemd als kinderen dan bang kunnen zijn dat iemand hun pup wil hebben én krijgt, en doen alsof anderen psychopaten zijn. Hier is mijn pup zelfs gestolen geworden toen ik hem net had, maar het zijn de volwassenen die zo ziet zijn, niet de kinderen.![]()
Mindim schreef:Ik neem ze met dit soort zaken vaak niet serieus nee Spatter. Ik zeg helemaal niet dat ik ze nooit serieus neem.
Voor TS is een meisje van 8 hetzelfde als een psycho met een mes, dat vind ik de bedoel idd nogal opblazen.