Volgens mij komt ie van een rommelmarkt.
Naja... vroegah als kind wilde ik ooit altijd nog een kamertje voor mn MLP collectie
Ik heb ook nog 2 baby pony jongens. Die vond ik ook altijd zooo gaaf!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

... Nah, die heb ik maar op e-bay gelaten
Dagmar80 schreef:Nog wel lang wachten dan tot december, zou ik moeilijk vinden om ze dan niet eerder te geven, haha!
) Musj schreef:Oooh Darah3 je moest eens weten... er zijn mensen bij die een fortuin neerleggen voor alleen de verpakking... als je een redelijk zeldzame (je hebt country specific pony's, dus pony's die bijvoorbeeld alleen in Nederland zijn uitgebracht) pony nog in verpakking hebt kan je makkelijk €200/€300 ervoor krijgen... bizar he?

Skessa_ schreef:Oh echt??? Hahah geen flauw idee waar ze liggen hoor... Maar ik moet m wel ergens hebben
[ Afbeelding ]
Ik vond deze ook altijd zo leukBij mij zijn ze haren alleen niet meer zo mooi.
Klijntje schreef:tita schreef:tootsie was wit met blauwe manen die heb ik zelf nog liggen
Oh, weet je dan hoe deze heet? Volgens de verkoper was het Tootsie. Ze heeft lollies op haar kont
heidy_wilco schreef::D Zal mijn man leuk vinden...Wat leuk zeg!
Misschien heb ik er nog 1 of 2 liggen. a weet ik zaterdag pas, maar als je ze wilt mag je ze hebbenHoe meer mlp, hoe meer vreugt.
hij ziet er nu alleen niet meer zo mooi uit. Mijn zusje heeft er ooit glitterverf opgesmeerd en dat is er nooit goed af gekomen. Maakt voor mijn dochtertje niet uit die is er ook gek mee. Paard moet overal mee naar toe
idd ook in bad
maar ik laat hem altijd goed drogen.