Jeeej, echte MLP's voor dochterlief!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-13 14:26

Zo dan :oo

Volgens mij komt ie van een rommelmarkt.

Naja... vroegah als kind wilde ik ooit altijd nog een kamertje voor mn MLP collectie :)

Ik heb ook nog 2 baby pony jongens. Die vond ik ook altijd zooo gaaf!

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-13 14:26

de pony's van nu is al de 4de generatie my little pony's :) ik heb ze een poos gecustomized, die 3rde generatie dan.

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-13 14:28

Ja dat customizen vind ik dus echt zonde van de pony's he :')

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-13 14:28

van die 3rde generatie niet :') die van nu kan het niet meer bij, hoofd zit aan de bovenkant afgesloten :(
Kijk wel uit bij die oudste ponies, ik heb er een paar gehad waarbij er zelfs schimmel in de binnenkant zat door dus idd kinderen die er mee in bad zijn geweest.

Irisx94

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-13 14:44

Jeetje, wist niet dat sommige nog zoveel geld waard zijn!
Heb er namelijk ook nog ongeveer 5 ergens liggen :')

Dagmar80

Re: Jeeej, echte MLP's voor dochterlief!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-13 14:50

Grappig topic! Ik heb precies dezelfde pony's al TS en dan nog 3 extra :p Onder andere één met een hoorntje en glittertjes, dat was één van de favorieten. O ja, zelfs eentje met een tandje en een tandenborsteltje :p

Ik heb alle toebehoren ook nog, een stal voor Cotton Candy en een Show Stable met hindernissen. Mijn barbies konden altijd heel goed ponyrijden :p Het barbiepaard verloor vaak één van zijn benen, dus dan waren die Little Pony's beter om ergens te komen...

Nog wel lang wachten dan tot december, zou ik moeilijk vinden om ze dan niet eerder te geven, haha!

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-13 14:52

Ik heb er ook nog 2 of 3, ik vond ze nep :P

Sunshine80

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-13 14:56

Oh daar heb ik veel mee gespeeld zeg!! <3
De kammetjes enzo vond ik het leukst. Heb er nu nog maar een paar liggen, waaronder Rainbow Dash.

Overigens is het met Barbies hetzelfde, ben wel eens op zoek gegaan naar een Barbie die ik vroeger had :wow: ... Nah, die heb ik maar op e-bay gelaten :=

Klijntje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-13 15:25

Dagmar80 schreef:
Nog wel lang wachten dan tot december, zou ik moeilijk vinden om ze dan niet eerder te geven, haha!

Dat lukt me wel hoewel ik echt heel graag haar snoetje zou willen zien. Daar plaats ik tegen die tijd ook wel een foto van :P
Ik realiseer me dus net pas dat de pony's op MP worden aangeduid met G1, G2 en een land. De handel is nogal levendig geloof ik, ben nu wel extra blij met mijn 'catch' haha. Vind ze gewoon erg schattig om te zien. Misschien maak ik er zelf wel dekentjes enzo voor (is toch beter dan rolschaatsen :+ )

Mila11

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-13 15:30

Ik heb die ook!!! Ik wist niet dat dat 'originele' waren *\o/*

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-13 15:49

Musj schreef:
Oooh Darah3 je moest eens weten... er zijn mensen bij die een fortuin neerleggen voor alleen de verpakking... als je een redelijk zeldzame (je hebt country specific pony's, dus pony's die bijvoorbeeld alleen in Nederland zijn uitgebracht) pony nog in verpakking hebt kan je makkelijk €200/€300 ervoor krijgen... bizar he?

Holy moly :wow:

Helaas... ik heb ze vroegah allemaal verkocht op de rommelmarkt volgens moeders -O-
Ik was in gedachte al stinkendrijk :')

Musj

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-13 15:54

Darah3 schreef:
Holy moly :wow:

Helaas... ik heb ze vroegah allemaal verkocht op de rommelmarkt volgens moeders -O-
Ik was in gedachte al stinkendrijk :')

:(:) :D

FlappieR

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-13 16:12

Oh wat leuk,

ik heb Sunlight nog steeds
Afbeelding

Zag dat hij voor 20 dollar op Ebay verkocht was, heb ook zijn gele haarborstel nog.

En ook Peaches (met haar kapsalon stal) heb ik nog. Daar zat ook een oranje poes bij. Die ben ik helaas kwijt

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Dagmar80

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-13 17:06

Leuk, ik zie de foto wel verschijnen! :)

O ja, die kat heb ik ook, maar ik had Cotton Candy bij de stal zitten. Bij mijn Show Stable zat ook een plastic hond.

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-13 17:08

Ik ga ze zo maar eens op zoeken :P

EDIT: Met de verhuizing in een of andere random doos belandt -.-
Laatst bijgewerkt door eclair98 op 11-09-13 17:10, in het totaal 1 keer bewerkt

lizy29

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-13 17:10

Skessa_ schreef:
Oh echt??? Hahah geen flauw idee waar ze liggen hoor... Maar ik moet m wel ergens hebben :D

[ Afbeelding ]

Ik vond deze ook altijd zo leuk :) Bij mij zijn ze haren alleen niet meer zo mooi.

Die heb ik ook :))

sannedeedee1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-13 17:10

ahh leuk!

Wij verzamelde vroeger altijd zeldzame mlp's hebben er nog een stuk of 100 liggen :D

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-13 17:27

Klijntje schreef:
tita schreef:
tootsie was wit met blauwe manen die heb ik zelf nog liggen

Oh, weet je dan hoe deze heet? Volgens de verkoper was het Tootsie. Ze heeft lollies op haar kont :+
heidy_wilco schreef:
Wat leuk zeg!
Misschien heb ik er nog 1 of 2 liggen. a weet ik zaterdag pas, maar als je ze wilt mag je ze hebben ;) Hoe meer mlp, hoe meer vreugt.
:D Zal mijn man leuk vinden...

Die groene is inderdaad tootsie. En als ze nou wit met blauwe manen en roze lollies was geweest, had ze best wat centen waard geweest! :D

Klijntje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-13 17:33

Nja, m'n dochter zal er niet minder lol om hebben ;)
Misschien plaats ik vanavond nog wat pics van hun badavontuur :+

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-13 17:37

Oh ja, als je wilt dat de staartjes niet gaan roesten, even goed op hun kont op een handdoek zetten nadat ze in bad zijn geweest, zo blijven de ponies ook van binnen schoon, anders gaat zich er roest en schimmel in de ponies vormen, waar je kind misschien ziek van wordt. ;)

speurneusc

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-13 17:52

Reusje0504

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-13 18:09

Ik nam ze altijd mee in bad dus dat zal vast goed gaan! Ik eb ze ook allemaal verkocht op een rommelmarkt! Jammer ik had er blijkbaar veel mensen blij mee kunnen maken hihi

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-13 18:15

Even wat tips voor het schoonmaken. Vaak zitten oude MLP's vol met schimmel. Daardoor zijn ze gewoon echt goor en ruiken ze ook niet zo fris. Dat komt doordat kinderen ze graag mee namen in bad, onder douche etc om mee te spelen. Hierdoor ontstaat een fijne plek voor schimmels en bacterien.

Haal het hoofd van de pony af. Zeker de G1 kun je er makkelijk afdraaien. Dan kun je zien hoe vies ze van binnen zijn. De staart zou je er ook even uit kunnen halen zodat je kunt zien in wat voor staat het metaal is. Even in de cola leggen kan wonderen doen maar als het te erg is niet te veel aan gaan prutsen als je het terug wil plaatsen.

De rest kun je goed schoon krijgen met warm water en een sopje en wattenstokjes voor in de oren bijvoorbeeld. Na afloop goed laten drogen en pas dan het hoofdje er weer op draaien.

Succes!

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-13 18:23

Kwam dit topic tegen en ben gelijk gaan zoeken, kwam ook een plaatje tegen van mijn oude MLP. Heb gelijk mijn avatar aangepast :) hij ziet er nu alleen niet meer zo mooi uit. Mijn zusje heeft er ooit glitterverf opgesmeerd en dat is er nooit goed af gekomen. Maakt voor mijn dochtertje niet uit die is er ook gek mee. Paard moet overal mee naar toe :D idd ook in bad := maar ik laat hem altijd goed drogen.

Ik had er trouwens ook diverse kledingsetjes en schoenen bij. Die zijn alleen allemaal kwijt geraakt. Ik vond vooral die schoenen erg leuk kan ik me herinneren.

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-13 18:27

Tallie1979 schreef:
Die groene is inderdaad tootsie. En als ze nou wit met blauwe manen en roze lollies was geweest, had ze best wat centen waard geweest! :D

Die heb ik ook!!!
_O- _O- _O-

Afbeelding