Vol is vol en ze rijden gewoon door, met of zonder jou. of jij op tijd school komt is écht niet hun probleem.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

), maar waar ik de meeste busproblemen heb is toch echt in Groningen. Ik vergeet regelmatig om de bus 'aan te houden' door mijn hand op te steken, maar in Utrecht en Den Haag stoppen de meeste bussen toch alsnog. Ook als ik in mijn eentje sta bij een halte voor meerdere lijnen. Maar in Groningen en Zeeland heb ik al een aantal keren gehad dat ik duidelijk op de bus stond te wachten en ik zonder pardon voorbij werd gereden. Dat het een Randstad-fenomeen is zou ik dus niet willen zeggen.
Geef ze volkomen gelijk. Maar ik vind het frappant dat ik het juist op het platteland vaker meemaak dat er zonder pardon wordt doorgereden. En juist dat zijn net de bussen die bijvoorbeeld maar 1 keer in het half uur of hele uur rijden, terwijl ik in de Randstad iedere 10 minuten (of in bus 12 zelfs iedere 3-5 minuten
) mee kan rijden.
De 12 mag dan vaak gaan, je kon toch best een behoorlijke tijd staan wachten omdat ze allemaal vol waren.
Steef schreef:Jeetje dat is vervelend! Hier rijdt Veolia en is het een stuk fijner geregeld, in de spits hebben wij elk kwartier extra tourbussen rijden. Zou het inderdaad doorgeven aan Conexxion, maar het kan dus wel!
heb je nooit meer last van bussen. verder denk ik dat het enige is wat je kan doen een klacht indienen bij de busmaatschappij.
annnepannne schreef:Steef schreef:Jeetje dat is vervelend! Hier rijdt Veolia en is het een stuk fijner geregeld, in de spits hebben wij elk kwartier extra tourbussen rijden. Zou het inderdaad doorgeven aan Conexxion, maar het kan dus wel!
Veolia goed geregeld? Echt niet.
De bus van 8.00 en 8.15 zitten standaard vol hier dus ik moet of om 7.45 al met de bus mee als ik om 8.45 moet beginnen en dan ben ik dus 3 kwartier aan t niksen op school, of ik kom standaard te laat. Klagen helpt niet, ze willen niet snappen dat het om de bus richting Breda gaat ipv de bus naar een kleiner stadje wwaarvande bus altijd leeg is..
Altijd vriendelijk personeel, bussen rijden altijd (weliswaar met vertraging maar ze rijden wel), staan je altijd netjes te woord, bellen zonder problemen andere bussen op of ze even willen wachten. Nee, ik vind Veolia helemaal top!
Ook al komen ze hier 1x per uur en in het weekend 1x in de 2 uur. pimaude schreef:suussie dat kost dan zoveel cent p.m extra, en ook nog een starttarief van 30 cent.. geldklopperij. maar ik vul het formulier op de website even een paar keer in nu. (: Kom wel bij je paard in de stal wonen, jou als prive taxi

mooi opgelost 

Heel vreemd...
Wafel schreef: