Goh dan zat er in de testgroepen niemand die er last van had, dus dan is het per definitie onzin natuurlijk.
Ik krijg pijn in mijn donder als ik zoetjes eet met lactose, terwijl het me geen biet interesseert en ik rustig een ijsje haal als ik dat wil om aan te geven dat ik er niet bang voor ben.
Ik ga rustig uit eten met risico om ziek te worden al bereid ik het zo goed als mogelijk voor om het te voorkomen.
Terwijl ik een melkallergie heb waar je u tegen zegt. Ik ben op een gegeven moment begonnen met melkvrij, toevallig nieuwe zoetjes buiten mijn weten om met lactose en bingo.
Zou ook niet moeten kunnen dat zulke hoeveelheden kwaad doen.
Met medicijnen heb ik het ook gehad, dat ze met 2 mg begonnen en dat ik een week op mijn benen heb staan draaien.
Dat kon zogenaamd niet want dat was nog nooit gemeld, tot een paar weken later nummer 2 en later ook 3 zich meldde bij de psychiater.
Ik kan op 1/12e tablet van bijnierconcentraat effect hebben, want van meer wordt ik suf en moe.
Dat is dus 2 tabletjes van nog geen halve cm doorsnede wat ik dus verpulver en zoals apothekers het doen verdeel over capsules.
Kan niet, gebeurde dus wel.
Reuma zou zo begreep ik ook geen bewezen effect met voeding te krijgen kunnen zijn, zelfde als met autisme en de hele reutemeteut.
Voor mezelf is het duidelijk, voeding kan reumaklachten veroorzaken, en autistische trekken wel degelijk heeeeeel drastisch verbeteren.
Idem met Lyme nu, ik heb al jaren lyme blijkt nu, maar ik ben stukken minder slecht als wat ik soms voorbij zie komen op internet.
Ik loop nog en ik leef nog, ik was al jaren bezig met mijn voeding en dat maakt bij mij een enorm verschil, maar connecties zijn hier volgens mij weer niet bewezen.
Dat stukje wetenschappelijk heb ik dus maar achter me gelaten anders had ik tussen 6 planken gelegen nu, gegarandeerd.
Klinkt heftig, was het ook. Ik was compleet op en meer als aan het einde van mijn latijn, geestelijk als lichamelijk.
Naar mijn ervaring ligt alternatief wel even een heeeeel eind voor op regulier, maar door gebrek aan bewijs wordt er een hoop afgewimpeld als placebo.
Ik wacht op de dag dat bewezen wordt dat voeding wel degelijk bij veel dingen kan schelen, en dat Lyme wellicht gezien wordt als de veroorzaker is van ziektes als bijvoorbeeld ME/fybro/CVS/MS etc. En dat ze eindelijk gaan zien dat goede bloedtests van levensbelang zijn in het geval van lyme, in plaats van te beknibbelen op een test die je net zo goed niet kan doen.
Amira, ach ja die en die zijn opa is ook 92 geworden zonder kanker gekregen te hebben terwijl hij rookte als een ketter.
Allemaal maar gaan roken dan?

Iets slechter dan limonade met een smaakje gok ik zo.