Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Saskiaatje schreef:imd schreef:Wat ook erg lekker is, vind ik, is diepvriesframbozen (de aarbeiden zijn blegh, frambozen best lekker!) en griekse yoghurt, of dus kwark, in de blender. Doe 't weleens als toetje, heerlijk!
Ook in de blender dus.. Hmm.. Ik heb wel diepvriesframbozen, maar geen blender.
Dus dat zou dan rechtstreeks de kwark in gaan. Maar ik weet nog steeds niet of ik het dan eerst moet laten ontdooien.
F_Orumster schreef:Saskiaatje schreef:
Ook in de blender dus.. Hmm.. Ik heb wel diepvriesframbozen, maar geen blender.
Dus dat zou dan rechtstreeks de kwark in gaan. Maar ik weet nog steeds niet of ik het dan eerst moet laten ontdooien.
Kan gewoon bevroren in.de.blender.

Saskiaatje schreef:Vallen kiwi en ananas onder dezelfde fruitcategorie? Ik ben namelijk allergisch voor beide.
Biogarde ja, daar hebben de bodybuilders van de sportschool het ook altijd over. Alleen is deze recent gedaald van 10 gr eiwit per 100 gr naar 7,5 gr eiwit per 100 gr, dus zijn ze boos.![]()
Oeh, dat klinkt ook lekker! Ik ben dol op banaan.
Wat zou ik dan het best in de pan kunnen doen voor het bakken? Boter of olie?
_Micha_ schreef:Je zou die pannekoekjes ook in kokosolie kunnen bakken, dat is ook echt super spul. Gebruiken wij ook altijd.
Verder kun je dat fruit gewoon bevroren er in kieperen, dat ontdooit super snel. Wat ik ook heel lekker vind zijn cranberry's uit de diepvries, maar er zijn ook weer mensen die daar van gruwelen.
.
Many schreef:Kun je het bevroren fruit niet gewoon de avond van tevoren uit de diepvries halen? Eventueel kun je het zelfs dan al door de kwark mengen, dan hoef je je ontbijtje 's ochtends alleen nog maar uit de koelkast te halen

Warboel schreef:De markt van dinsdag op Blaak!
Halve kilo voor een euro vorige week dinsdag

de aardbeien etc. word ik niet gelukkig van, maar de blauwe bessen eet ik zeer regelmatig door mijn havermout! Zijn erg lekker zoet
Raponsje schreef:winter yogurt
Yogurt met stukjes appel en flink wat kaneel.
Ik werk liters "appeltaart yogurt" weg in de winter.
Als je wilt kun je er zo nu en dan ook nog wat walnoten bij doen.