Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

1234 schreef:Ik heb ook een macbook Pro (15 inch met Intel core i5). Ben er zeer tevreden mee! Heb hem nu bijna 3 jaar.
Soms wel stom als je een programma wilt downloaden en het niet voor mac beschikbaar is. maar verder heb ik geen problemen! Ook voor school vind ik het super handig dat er een speciale 'functie' voor aantekeningen bij Word erbij zit, waarbij dmv tabbladen, alle lessen overzichtelijk in 1 document kunnen. Velen zijn jaloers daarop en willen het ook, maar is alleen voor mac![]()
(voorbeeld: http://oi40.tinypic.com/2vhvwue.jpg )
Of is dat echt de Microsoft Word en dan voor Mac? Ziet 'r keihandig uit zeg! Ik zit er voor school ook aan te denken om wat programma's aan te schaffen, aan alleen die teksteditor ga ik niet genoeg hebben en vind ik ook niet uitgebreid genoeg.

droomy schreef:Fleur_V schreef:De laptop moet:
- Er moeten goede documenten en verslagen op gemaakt kunnen worden
[...]
- Een 13 inch beeldscherm hebben
Ik vind die dingen een tikje tegenstrijdig, voor mensen die veel/lang moeten typen of lezen raad ik toch echt 15" aan, en ik krijg nadien ook meestal te horen dat dat een heel goed idee was, dat groter scherm.
Bedenk dus goed of je écht 13" wil..
Verder ben ik erg te spreken over de Aspire S en V series, licht, goed scherm, goeie batterij.. Mijn nichtje heeft laatst een S5 gekocht voor haar studie en is er erg blij mee![]()
Downloaden kan je met iedere laptop/pc, dus daar hoef je verder geen rekening mee te houden
Piekosjj schreef:1234 schreef:Ik heb ook een macbook Pro (15 inch met Intel core i5). Ben er zeer tevreden mee! Heb hem nu bijna 3 jaar.
Soms wel stom als je een programma wilt downloaden en het niet voor mac beschikbaar is. maar verder heb ik geen problemen! Ook voor school vind ik het super handig dat er een speciale 'functie' voor aantekeningen bij Word erbij zit, waarbij dmv tabbladen, alle lessen overzichtelijk in 1 document kunnen. Velen zijn jaloers daarop en willen het ook, maar is alleen voor mac![]()
Huh, ik heb dat programma niet?Of is dat echt de Microsoft Word en dan voor Mac? Ziet 'r keihandig uit zeg! Ik zit er voor school ook aan te denken om wat programma's aan te schaffen, aan alleen die teksteditor ga ik niet genoeg hebben en vind ik ook niet uitgebreid genoeg.
sorry voor het offtopic gaan![]()

Cindeeh schreef:Piekosjj schreef:[quote="1234"
Ik heb ook een macbook Pro (15 inch met Intel core i5). Ben er zeer tevreden mee! Heb hem nu bijna 3 jaar.
Huh, ik heb dat programma niet?Of is dat echt de Microsoft Word en dan voor Mac? Ziet 'r keihandig uit zeg! Ik zit er voor school ook aan te denken om wat programma's aan te schaffen, aan alleen die teksteditor ga ik niet genoeg hebben en vind ik ook niet uitgebreid genoeg.
sorry voor het offtopic gaan![]()

) en me gewoon top geholpen helpen.
Ik heb wel nog een beetje een knoop in mijn maag door het grote bedrag dat ik heb uitgegeven, waar deze verdwijnt vanzelf hoop ik.
)!