Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
troi schreef:Veel reageerders trouwens wel hard voor TS, ze zal niet zo dik zijn omdat ze dat graag wil denk ik, maar echt een probleem hebben. En dat is ook een vorm van ziek zijn en verschrikkelijk moeilijk! Maar TS, dit is wel 1 van de weinige ziekten die op te lossen is met hulp! Ik adviseer je echt om hulp te zoeken, samen met je partner als hij ook dik is ( kind is van jullie beiden ook al draag jij de eerste 9 maand) bij psycholoog en dietist! Het is echt haalbaar! En dan kunnen jullie straks ook een kleintje vasthouden van jullie zelf!
kyara1989 schreef:Hallo Allemaal,
Zoals ik al eerder zei het is niet dat ik niet wil hoor begrijp me niet verkeerd!
Maar zoals vele weten is dit gewoon echt niet makkelijk!
Maar het kwam even zo koud op mn dak om dit te horen te krijgen.
Ik snap ook heus wel dat er wat af moet dus ben nu ook goed aan de slag gegaan met mezelf omdat ik het zo graag wil!
Iedereen in de omgeving heeft der ook wel respect voor wat ik doe.
Waar ik dus al wel een beetje bang voor was is dat mensen denken dat ik voor mijn lol zoveel kilo's aangekomen ben en dat ik er mee kan leven nou geloof me maar dat ik daar al jaren heel veel moeite mee heb maar er emotioneel nog geen kracht voor had om er iets aan te doen.
Dus ik wil wel maar het is moeilijk en het ging me der ff om dat ik adviezen zou krijgen en even een ''schop onder m'n kont'' zodat ik weer even door kon zetten