KLAGEN Gewoon omdat het kan en opluchtend kan werken

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Sunrise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 16:34

Ach ik heb helemaal geen erge dingen om over te klagen...maar ik begon al rustig aan in de herfst-modus te komen, lekker mijn kamer wat knusser aan het maken,
de herfst-collectie van de H&M aan het uitpluizen, leuke kaarsjes kopen, helemaal in mijn sas...

wordt het 29 graden deze week en moet ik mijn bikini weer uit de kast trekken -O- . Ik ben officieel klaar met de zomer. Of nouja, met temperaturen >25 graden.
Laatst bijgewerkt door Sunrise_ op 04-09-13 16:58, in het totaal 1 keer bewerkt

LisavanLisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 16:34

haha wat een geweldigggg topic dit :D

ik kan op dit moment even goed klagen over mezelf!
ben laatste tijd super moe, veel hoofdpijn en super veel last van mn schouders...
en zit de hele dag achter de computer te monteren dus word het helemaaaal zat
en moet elke dag een uur heen en een uur terug fietsen bluh

zo heerlijk om even te klagen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 16:35

Sunrise_ schreef:
Ach ik heb helemaal geen erge dingen om over te klagen...maar ik begon al rustig aan in de herfst-modus te kopen, lekker mijn kamer was knusser aan het maken,
de herfst-collectie van de H&M aan het uitpluizen, leuke kaarsjes kopen, helemaal in mijn sas...

wordt het 29 graden deze week en moet ik mijn bikini weer uit de kast trekken -O- . Ik ben officieel klaar met de zomer. Of nouja, met temperaturen >25 graden.

Alsof ik m'n eigen bericht lees...

Klerezomer. -O-

BenteMaxime

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 16:38

Doanique schreef:
Sunrise_ schreef:
Ach ik heb helemaal geen erge dingen om over te klagen...maar ik begon al rustig aan in de herfst-modus te kopen, lekker mijn kamer was knusser aan het maken,

Klerezomer. -O-

Hier nog 1.

lovelady1

Re: KLAGEN Gewoon omdat het kan en opluchtend kan werken

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 16:41

dat ik morgen naar school moet

viphorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 16:41

Klagen ....ja graag !

Eigenlijk helemaal geen reden om te klagen maar ben moe heb hoofdpijn voel me niet fit en gewoon je weet wel ....

x_Rebecca

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 16:45

Ik ben het zat dat ik geen werk kan vinden. De meesten uit mijn klas hebben allemaal werk gevonden en ik krijg alleen maar afwijzingen. Ik wil werk, ik wil niet meer heel de dag thuis zitten omdat ik niemand ken in deze omgeving (twee weken terug verhuisd - zo'n 100 kilometer van mijn vertrouwde omgevong vandaan) en ik wil reacties krijgen op mijn uitstaande sollicitaties.

Ik wou dat ik nog gewoon lekker kon studeren :')

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 16:48

x_Rebecca schreef:
Ik wou dat ik nog gewoon lekker kon studeren :')

:))

En klerezomer... Mijn vakantie moet nog beginnen _O- Ben nog helemaal niet klaar met de zomer :+

Rhyddid

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 16:50

Ik haat hitte en zomer!

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 17:01

Doanique schreef:
Sunrise_ schreef:

Klerezomer. -O-

Ik heb het ook wel gehad nu met de zomer.. Blegh

BenteMaxime

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 17:02

Ik word ook gek van mezelf dat ik gewoon vergeten ben hoe ik positief moet denken.

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 17:06

Heerlijk zo'n klaagmuur!

ik heb helemaaaaaaal geen zin in mijn stage.. blegh
moet nog een maand.

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 17:07

heb je even?
1. Examencommissie van school heeft mijn verzoek voor de zoveelste keer afgewezen. elke keer met een ***smoes.
Nu moet ik stoppen met afstuderen en eigenlijk ook met school want kan het allemaal niet meer betalen.
tja langstudeerder, eerste reactie => dan had je maar niet zoveel moeten feesten. Jammer genoeg heb ik voor mijn vader gezorgd toen hij kanker had. heb mn hele studententijd gewoon braaf gehouden zonder buitensporig gefeest.
het is gewoon zo laf dat je elke keer van het kastje naar de muur gestuurd word omdat niemand ook maar iets weet of je verder kan helpen.
normaal ben ik niet zo negatief maar nu zit het wel heel hoog bij mij. *hele diepe zucht*

ElSea

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 17:08

Geen zin in school, geen zin in huiswerk, een knie waar ik bij röntgenfoto's niks op te zien is maar wel onwijs pijn doet dus nu door naar MRI, een huisarts die daarbij NIET meewerkt, vermoeidheid.
Dat was het wel :D

maximexfleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 17:12

Morgen lange dag op school met allemaal rotvakken, geen zin om huiswerk te maken, moe, hoofdpijn, word gek van mijn gedachte en van mezelf trouwens ook.

Dit weer vind ik trouwens wel heerlijk, daar word ik juist blijer van :D

Sjokki

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 17:18

perfect topic voor mijn stemming!

mijn paard heeft al drie weken een dikke pees, vanmiddag de dierenarts geweest en die zij dat het nog maanden kon duren. én als het over 3 weken niet minder dik of minder gevoelig is dat we dan naar de kliniek moeten voor scan... pfff, wat baal ik zeg! hij is net 4 en we waren zo goed bezig, en nu dit... |(

en dan ook nog school, verschrikkelijk..

oke, dit was mijn klaagtijd! nu gaan we weer met goede moet naar paardje om zijn been af te spoelen!

edit : typfout

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 17:33

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 17:37

Een bloedend oor omdat ik een meeeter heb opengehaald die in me gehoorgang zat. Nu al 2 dagen elke keer jeuk en dus bloed als ik over mijn oor gewreven heb.

Irritante medestudenten die het kennelijk leuk vinden om banketstaaf te doen omdat ik mijn P nog niet heb. Alsof ik ineens ene 2de rangsstudent ben ofzo. Word nu straal genegeerd door sommige mensen.

schrikdraad

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 17:39

Ik wil klagen over de inhalende vrachtwagens waar een inhaal verbod geldt.
Bekeur ze en ons begroting tekort is opgelost.
zoveel zijn het er.

En het weer vind ik wel lekker omdat het in de nacht wel afkoelt. Maar dat mag ik hier niet zeggen nu :)

_Femkeeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 18:47

1. Mijn nieuwe kies begint zich te doorboren. Mijn hele linkerkaak doet pijn en ik kan niet meer slikken van de pijn. Heeft iemand tips dat de pijn wat minder wordt?. Ik heb vanaf vanochtend niks meer gegeten, vanwege die rotkies.

2. Ik verveel me dood

3. De ipad is bijna leeg :n

4. Ik heb honger maar kan nie eten

5. Mijn broertje en zusje zijn weer eens irritant

6. Er is niks leuks op de tv

Dus ja, ik heb wel wat te klagen

Maureen_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 18:50

Hier ook wat te klagen

het internet valt hier 3 x per dag uit en het kost me minstens een uur het weer aan de praat te krijgen. Waar de fout zit, geen idee maar om een of andere manier gaat hij meestal na 3 kwartier/een uur weer werken

en dat is zoooooo frustrerend als je dan net lekker op bokt zit :')

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 19:16

Oh ideaal dit, ik klaag nooit hardop maar mag ik ook even?

Ik heb twee ouders met MS, waardoor ik ze continue van- en naar het ziekenhuis kan brengen. Hartverscheurend om te zien hoe iemand zijn eigen drinken niet meer kan inschenken, een trap lopen al teveel moeite is om nog maar te zwijgen over simpel boodschappen doen. Daarnaast werk ik 6 dagen per week kei en keihard. Had ik vorige week ein-de-lijk drie dagen vrij om hier volksfeest te vieren: Krijg ik een mail van een egoïst die zo nodig een gesprek met mij wil, waar ik gewoon GEEN tijd voor heb naast dit alles, "dat mijn situatie wel niet zo erg zal zijn als hij mij wel 3 dagen feest ziet vieren".
Mag daar een hele mega dikke enorme middelvinger op geantwoord worden?

-:(-

Zo, klaar, nu weer verder met opgeheven hoofd. :D

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 19:17

miss_lizje schreef:
Een bloedend oor omdat ik een meeeter heb opengehaald die in me gehoorgang zat. Nu al 2 dagen elke keer jeuk en dus bloed als ik over mijn oor gewreven heb.

Irritante medestudenten die het kennelijk leuk vinden om banketstaaf te doen omdat ik mijn P nog niet heb. Alsof ik ineens ene 2de rangsstudent ben ofzo. Word nu straal genegeerd door sommige mensen.

Wat naar zeg. Ik heb ook pas vorige week mn P gehaald en ben nu begonnen in het 3e jaar. Maar (misschien) dankzij de kleine opleiding leeft iedereen heel erg mee met elkaar bij ons :j

hamsterfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 19:18

Zouden foto's gaan maken in het bos (moeder, ik & zusje) en vervolgens gaan we niet terwijl het wel beloofd was.
Ja nu ben ik even flink kwaad want kan moeilijk mijn zusje mee nemen naar het bos, is namelijk niet heel ver fietsen maar wel wat linke kruispunten. Heb al een tijdje niet mijn camera in handen gehad en het is gewoon echt niet leuk dat ik nu weer teleurgesteld wordt :(

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 19:22

Ugh van mensen die hun schreeuwende en dwarse kinderen niet in bedwang kunnen/willen houden waardoor ze schreeuwend en scheldend (jaar of 4) door de bus klauteren en kruipen :r
Bokt adviseert altijd een 'puppycursus' en paarden wegbrengen naar professionals, nah dat mogen ze ook bij kinderen gaan doen.