Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
HorseyDude schreef:Wat zeuren sommige Bokkers zeg, al bij het eind van de installatie staat van hoe je windows 8 moet gebruiken (kleine demonstratie) en dan nog geiten ze door dat ze niet weten hoe het werkt... Maargoed, bij mij draait windows 8 al een tijdje, download zo nu en dan wat appjes en ikzelf vindt het een hééééérlijk systeem om mee te werken. Werkt lekker snel en vlot (supersnelle opstarttijd!!!) en tja... wennen is ook nog een vak voor sommigen blijkbaar.
Sorry, moest even van me af...
Je zou voor de gein eens op moeten zoeken recensies over Windows 8, als je internet moet geloven dan is Windows 8 een grote flop dan Vista.
HorseyDude schreef:Wat zeuren sommige Bokkers zeg, al bij het eind van de installatie staat van hoe je windows 8 moet gebruiken (kleine demonstratie) en dan nog geiten ze door dat ze niet weten hoe het werkt... Maargoed, bij mij draait windows 8 al een tijdje, download zo nu en dan wat appjes en ikzelf vindt het een hééééérlijk systeem om mee te werken. Werkt lekker snel en vlot (supersnelle opstarttijd!!!) en tja... wennen is ook nog een vak voor sommigen blijkbaar.
Sorry, moest even van me af...
Leverage schreef:Verder doe ik geen drol met die apps, snap ook eerlijk gezegd die toegevoegde waarde er niet van. Het ziet er geinig uit, maar daar is wat mij betreft ook alles mee gezegd

PascalB schreef:tja ze hebben dan nog niet geleerd van vista.
Vista was op zich niet eens zo slecht, maar als je eenmaal een slechte naam heb kan je het vergeten.
Hoe goed de software ook is
Voor mij persoonlijk heeft windows 8 geen toegevoegde waarde tov 7.
Maar dat zal misschien ook komen dat ik geen standaard gebruiker ben. Ik loop tegen wat irritatie puntjes aan onder 8 die ik niet onder 7 heb.
Ook het switchen tussen 2 werelden is niet logisch.
Ze hadden het gewoon een optie moeten maken op een pc en dan over een tijd eens de user data gaan bekijken wie bij de klassieke desktop blijft en wie Metro/Modern GUI. Of hoe de omgevingen worden gebruikt.
Het probleem is vaak dat een programmeur bepaalde zaken heel logisch vind maar een eind gebruiker totaal niet. Ze kijken beide toch anders naar software.
[ Afbeelding ]
PascalB schreef:tja ze hebben dan nog niet geleerd van vista.
Vista was op zich niet eens zo slecht, maar als je eenmaal een slechte naam heb kan je het vergeten.
Hoe goed de software ook is
Voor mij persoonlijk heeft windows 8 geen toegevoegde waarde tov 7.
Maar dat zal misschien ook komen dat ik geen standaard gebruiker ben. Ik loop tegen wat irritatie puntjes aan onder 8 die ik niet onder 7 heb.
Ook het switchen tussen 2 werelden is niet logisch.
Ze hadden het gewoon een optie moeten maken op een pc en dan over een tijd eens de user data gaan bekijken wie bij de klassieke desktop blijft en wie Metro/Modern GUI. Of hoe de omgevingen worden gebruikt.
Het probleem is vaak dat een programmeur bepaalde zaken heel logisch vind maar een eind gebruiker totaal niet. Ze kijken beide toch anders naar software.
[ Afbeelding ]

marleen_88 schreef:NogSteedsGek schreef:Jullie weten dat het topic ruim een jaar oud is?
Los daarvan, ik heb mijn nieuwe op 8.1 draaiende laptop gisteren ook maar even onder handen genomen. Zo blij met m'n startknop
Ik heb niet op de datum gelet.
Jij hebt hem 'gedowngrade' begrijp ik hieruit?
F_Orumster schreef:marleen_88 schreef:
Ik heb niet op de datum gelet.
Jij hebt hem 'gedowngrade' begrijp ik hieruit?
Niet gedowngrade maar je persoonlijke voorkeuren zo aanpassen dat je desktop en het openen van bestanden e.d. net zo gaat als in windows 7. In de link die ik hier eerder plaatste staat dat in een paar stappen uitgelegd. Vooral het uitzetten van heat corners maakt her leven leuker (dat je niet met je muis een beetje in de rechterbovenhoek moet bedelen om het kruisje).
Dat is ook waarom ik het topic heb aangehaald, om anderen eenn handig linkje te geven.