Ewona schreef:- Lol !! Dat naar mensen bellen herken ik ook nogIk mocht niet zomaar bellen, maar deed dat dus toch. Belde ik iemand op en dan zei ik : hallo, het is met Zorro, heeft u mijn paard misschien gezien ? En dan giechelen en neerleggen.
Even wachten en dan terug bellen naar hetzelfde nummer, ander stemmetje opzetten en vragen : Hallo, het is met het paard van Zorro, heeft u hem gezien ?
Tuurlijk vonden die mensen dat niet grappig op dat moment, maar ik wed dat ze er achteraf toch mee konden lachen. Zelf hadden we natuurlijk de grootste fun !
Prachtig 
Wij belden ook heel wat af inderdaad, maar zo'n briljant idee hebben we nooit gehad! Verder deed ik eigenlijk alleen belletje lellen en dan af en toe blijven staan een zeggen "sorry, ik ben vergeten weg te rennen". Bij ons in de straat een paar huizen verderop was er een man en die werd altijd ontiegelijk kwaad, echt niet normaal. Dat was heel grappig natuurlijk, bij hem durfden we alleen niet te blijven staan.
Ik mocht niet zomaar bellen, maar deed dat dus toch. Belde ik iemand op en dan zei ik : hallo, het is met Zorro, heeft u mijn paard misschien gezien ? En dan giechelen en neerleggen.
tegen een 10 jarige, god wat was ik bang
) en barbie erop geplakt... Iedere avond rond 7 uur bracht ik hem naar bed (poppenbed) en moest iedereen stil zijn, anders werd mijn baby wakker..
. Ingebroken in nieuwbouwhuizen, scheerschuim van opa in heel zijn huis gespoten.

)