Ik ben weer uit het ziekenhuis. *dagboek*

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Dyonne
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 22:25

Nogmaals sterkte.
Toevallig wist ik al meer van blinde darm ontsteking af. Mijn kennis heeft pas ook in het ziekenhuis gelegen. Daar was hij al opengesprongen, die heeft dus een hele snee in zijn buik. Wat wel een litteken wordt denk ik.

Klijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 15:04

Sterkte! (wat een lang verhaal zeg, ik was wel even bezig met lezen)
Dat is echt niet leuk in het ziekenhuis liggen! vooral niet als die zuster dan ook nog eens niet aardig doet.

bonney4evver

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 15:50

kun je een blindedarmontsteking ook voorkomen?

Thirza

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 15:58

sterkte verder echt balen man t lijkt me zo pijnlijk

dat met je knuffel had k ook hoor toen ik 16 was ik wou hem bij me houden... Haha!

NathalieJarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-03 16:28

Ja precies, zo raar is dat toch niet? Tong uitsteken Mijn knuffeltje moest mij gewoon steunen tijdens mn operatie hoor! Lovers

Ennuhm, Bonney4ever, een blinde darm ontsteking daar kun je niets aan doen. Het is een wormvormigaanhangsel wat je eigenlijk helemaal niet nodig hebt. Het gebeurt wel eens dat met verteren daar toch wat voedsel in terrecht komt en dat blijft daar zitten, en dan gaat het ontstoken. (heb ik gehoort tenminste, of dit echt zo is weet ik niet! heb t wel gehoort in het ziekenhuis maar dat was die middag dat ik geopereert werd en tja toen ving ik alles maar half op Scheve mond)