Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
lrtj_ schreef:Sammie schreef:Ts dmv de editknop kun je op meerdere dingen reageren. Dat leest wat prettiger.
Klopt maar soms ben ik nog met een reactie bezig wil ik iets plaatsen en dan zie ik de volgende reactie.

little_king schreef:Dat iemand die de verzorging lange tijd betaald automatisch eigenaar is is kul.
Dat moeder verplicht is studie te betalen al helemaal, als het geld er niet is dan is het er niet.
En zelf ontslag nemen is natuurlijk niet erg snugger.
Bij ons in de buurt staan ze te springen om callcenter medewerkers. Jij hebt ervaring, kun je daarin niet elders aan de slag?
En schoonmaak vragen ze ook bijna overal wel. Zelfs in deze tijden.
Ook magazijn medewerkers ie ik regelmatig voorbij komen, vaak in ploegen maar dat verdient juist lekker.
Ik denk dat er echt wel werk is, maar dan moet je wel echt echt willen.
lrtj_ schreef:Wel geprobeerd maar klap dan dicht,
Ik krijg sterk het gevoel dat mijn moeder mij niet snapt, en de psycholoog kost geld en dat heb ik niet.
maikeltje schreef:Ik wil echt niet banketstaaf doen maar ik heb zelf een gezin. Mijn dochter heeft ook een pony. Maar als de financiële situatie door omstandigheden opeens om zou slaan zijn de eerste die hier vertrekken de paarden. Want ik vind een goede studie kunnen betalen voor mijn kinderen belangrijker.
Dat is een investering in de toekomst.
Als jij graag wil studeren maar er is geen geld voorhanden omdat er een paard is die een maandelijkse last met zich meebrengt dan zou je voor je eigen toekomst, hoe moeilijk dat ook is, ervoor kunnen kiezen het paard te verkopen en het geld van de maandelijkse kosten die dan wegvallen, kunnen investeren in een opleiding.
Mijn kind ging hoe dan ook naar school! Dan maar geen paarden. Zodra mijn kind dankzij een opleiding haar geld goed kan verdienen zijn er altijd nog mogelijkheden voor een paard.
purny schreef:lrtj_ schreef:Wel geprobeerd maar klap dan dicht,
Ik krijg sterk het gevoel dat mijn moeder mij niet snapt, en de psycholoog kost geld en dat heb ik niet.
Daar heb je een zorgverzekering voor... Probeer je eens te verplaatsen in je moeder. Haar leven gewerkt en nu afhankelijk moeten zijn van het UWV...

dat het niet simpel is. Vandaar ook 'bij het correct bewandelen van de juridische paden'. Wie wat heeft betaald in die tijd telt mee, itt 'naam op paspoort'. Daar ging mij het om, dat een bokker suggereerde het paard op naam zetten. Maar dat telt niet mee voor eigendom 

lrtj_ schreef:Dat hoeft ze niet ze kan super snel ander werk hebben ze zoeken veel mensen in haar functie.
Maar ze neemt de moeite niet, en dat klinkt heel gemeen maar het is wel zo.
lrtj_ schreef:Cayenne schreef:TS, het is zaterdag dus ik zou zeggen: kom achter je pc vandaan, stap op de fiets en ga wat bedrijven af! Nee heb je en ja kun je krijgen! Met zelfmedelijden kom je helaas niet ver
Ik heb zo een meeting dat is een licht puntje,
Maandag nieuwe ronde nieuwe kansen.
lrtj_ schreef:vuurneon schreef:Bij een psycholoog betaal je wel 20 euro per consult als je alleen basisverzekering hebt. Ts, kijk eens goed of je aanvullend verzekerd bent, want er zijn verzekeringen die een aantal zittingen volledig vergoeden.
Ik heb alleen een basis verzekering had ik ooit een keer opgezocht.
het kan tussentijds door je ouders zijn verandert.