Het leed dat laptop uitzoeken heet.. Apple vs Dell

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-13 20:38

Lianne86

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 20:40

Ben van apple overgestapt op Dell...

Apple is leuk en fijn, maar je betaald zo veel voor het merk... Als je net zoals ik niets grafisch doet, gewoon een beetje je colleges volgt en wat word/excel gebruikt... waarom dan 100'en euro's meer betalen voor iets?

Mijn ervaring met Mac is dan weer het tegenovergestelde als van xMendy, ik heb de mijne 3x terug moeten brengen, totaal laten vervangen en ben nooit zo blij met een verzekering geweest... wel elke keer 150 euro eigen risico.. Dus wat dat ding me gekost heeft... Wil het niet eens weten :') Voor mij iig nooit meer een mac...

(Even heel stom technisch gezien, zitten er in een dell vaak hogere processoren en weet ik veel wat (het is me allemaal uitgelegd) dan in een mac, terwijl je er minder voor betaald..)

Zie nu dat je al iets gekozen hebt :p (ik mocht van mijn vriend geen Asus of een Acer want dat vond ie troep... ICT'tje, aan de andere kant Toshiba vond ie ook troep, was mijn eerste laptop en die ging super lang mee.. tis ook hoe je er mee omgaat en je moet geluk hebben denk ik?)

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-13 20:42

@lianne: Ik doe wel niks grafisch, maar vind het wel belangrijk ivm games. Daarnaast doe ik meer dan beetje colleges en word en excel :) en idd heb ik gekozen :j ach wbt merken het is vaak die troep, dat troep en is het vaak ook gewoon geluk hebben want het blijft iets technisch.

savieralover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 20:48

Heb zelf nooit gewerkt met een mac maar als ik de prijzen er ook altijd van zie heb ik er alweer genoeg van :+ zeker als ik dan een mac zie waar je bijvoorbeeld 1000 euro voor betaald die minder goed is dan mijn toshiba waar ik 500 voor heb betaald waar ik super tevreden mee ben! (1000gb opslag, 8gb werkgeheugen, i5 processor etc)

zou zelf dus voor de dell gaan of een ander merk. de macs mogen nog zo goed en zo lang mee gaan maar voor die prijs kan ik ook 2 goede laptops kopen of 1 goede laptop en een goede computer ;)

edit

zie net dat je er al een hebt gekozen. Ziet er netjes uit hoor! veel plezier er mee :D

xRaisin

Re: Het leed dat laptop uitzoeken heet.. Apple vs Dell

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 21:27

Hmm, ik ben nu ook naar laptops aan het kijken.
Zo'n maat van 13 inch vind ik ideaal, maar lijkt bijna niet te verkrijgen te zijn zonder cd poort. Nu zie ik dat jij er ook eentje zonder hebt gekocht. Maar mijn vraag dan is: Hoe installeren jullie programma's op deze laptops?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-13 08:23

xRaisin schreef:
Hmm, ik ben nu ook naar laptops aan het kijken.
Zo'n maat van 13 inch vind ik ideaal, maar lijkt bijna niet te verkrijgen te zijn zonder cd poort. Nu zie ik dat jij er ook eentje zonder hebt gekocht. Maar mijn vraag dan is: Hoe installeren jullie programma's op deze laptops?

Downloaden of externe cd driver aansluiten