Telnummer op viltje aan jongen van de bediening gegeven

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

ElineS

Re: Telnummer op viltje aan jongen van de bediening gegeven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-13 13:54

Nee, niet in Assen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 13:58

Stoer van je TS! Vind het ook echt heel netjes van je dat je het gelijk hebt afgekapt.. Net zoals je zegt, niet je vingers branden aan bezette jongens, is helemaal niks aan :n

Ik heb het een keertje achter de kassa gedaan.. Stond al een tijdje bij m'n balie te kletsen met een leuke jongen (had geen andere klanten want was laat op de avond) en ik zag het bonnetje nog openstaan dus vroeg tussendoor of hij het bonnetje nog wou. Ja, dat wou hij wel, maar alleen als ik m'n nummer erop zou schrijven. Nou mijn hart zat in mijn keel hoor, heb echt met trillende nummers mn nummer opgeschreven :') Heb toen een dag of twee met hem geappt en toen was ik het zat. Was een beetje zo'n apart gevalletje die me gelijk al schatjuh en liefjuh begon te noemen. Nou als je mij ergens snel mee wegjaagt... :=

Heb er nog wel veel over gedacht, om gewoon mn nummer op te schrijven en mee te geven, maar op één of andere manier ben ik er toch altijd te schijterig voor :')

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 14:06

Oh wat leuk!!! En ook erg gedurfd :D

Ik zou het niet durven denk ik.. Heb wel eens het nummer via via gevraagd van een jongen die niet eens van mijn bestaan af wist, en hem geappt. En het is nu wel al 2 jaar mijn vriend ofzo. :P

Ik moest zelf ook bijna aan het ademhalingsapparaat toen ik de reactie van lieveli las := Iets te veel inlevend vermogen _O-

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 14:13

Daarom stel ik dus éérst de vraag 'Heb je een vriendin' als ik op een jongen afstap. Zodra die ja zegt antwoorden met 'Nah jammer' en weglopen. Vaak genoeg onwijs domme blikken gehad van 'Vroeg/zei ze dat nu serieus?' :\.

Gewoon doen altijd, je kent ze toch niet, en lef hebben is niks om je voor te schamen, zolang je niet asociaal gaat doen. :))

XxLMMxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 14:35

Wat stoer van je!
Jammer dat ie niks voor je was.
Maar je hebt gelijk dat je het afgekapt hebt.
Ikzelf heb zoiets nooit gedaan.

Angeliquee18

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 20:50

Hahaha wat leuk ts! Gewoon doen!
Je leeft maar 1 x, en joh je ziet wel wat er uit komt toch :)
Altijd leuk om al nieuwe mensen te leren kennen :)

Dat is het enigste wat ik mis aan me vrijgezelle tijd,
Die spanning die je altijd had met mannen :+

lis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 10:37

ik heb mijn vriend leren kennen tijdens het uitgaan..
zag hem zitten en dacht dat is hem.. ben bij hem aan tafel gaan zitten heb me voorgesteld en heel klungelig mijn telefoonnummer in zijn telefoon gezet ( eerst 3 x verkeerd) hah
en de maandag daarna kreeg ikopeens een whatsapje of ik hem niet vergeten was en nu zijn we alweer anderhalf jaar gelukkig samen!
hihi en zijn op dit moment aan het kijken om samen te gaan wonen *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 10:57

Ontzettend tof van je dat je er gelijk weer mee gestopt bent. Was een dappere actie overigens :D

Heb 't ook zo gedaan hoor met m'n vriend :Y) Werkte toen in de bouwmarkt.
Die bleef langskomen en uiteindelijk heb k gezegd dat als ie nou nog een keer z'n klantenkaart vergat dat ie dan moest trakteren.. Meneer stond de keer daarop zonder klantenkaart, en de keer daarna met een doosje chocolaatjes :Y)
Stonden we er daarna maar wat ongemakkelijk bij dus toen heb ik gevraagd of hij z'n nummer ging geven of dat ik 't zelf maar moest vragen.. En nu wonen we samen :')

Dus ik vind je bierviltjes actie een top idee :D Je weet nooit wat eruit komt :)

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 20:25

Wat een vette actie van je zeg!

Vind ook super van je dat je er gestopt mee bent, dit zegt ook wel weer genoeg over hem :n

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 21:02

ElineS schreef:
Ik vind het niks aan die spanning. Zo'n hekel aan.. Daarom word het vaak ook nooit wat met mij, want ben het na een dag meestal al zat haha. Houd totaal niet van dat prille begin.. Die onzekerheid, die kriebels.. Bleeeh!

Dat had ik ook (megaaa bindingsangst dus alle vervolg acties waren drama). Tot ik ontdekte hoeveel macht wij als dames hebben op de heren :P sorry mannen Dan wordt het namelijk wel een leuk spelletje, zolang je zelf wel oprecht blijft dan :D

Maareh, jammer dat het zo gelopen is; wel stoer dat je het hebt afgekapt! Alsnog is het dan een streling voor je ego!

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 23:22

Ohhh I luf bierviltjes.. Op de een of andere manier zoooo veel makkelijker dan om een nummer vragen ofzo. Je schrijft t op, douwt bierviltje in hand van knul en rent heeeeeel hard weg om vervolgens nerveus op je tel te kijken en aan al je vriendinnen bevestiging te vragen dat ie eeeeccchtwel gaat appen! :D
:')
Ik zou best vaker vilt-waardige mannen willen treffen iig. Ik zie nou nooit meer eens wat leuks.

Ik vind het wel serieus top van je dat je ook gelijk hebt afgekapt. :j