Ik ben ook wel zo als jij. Ik ben ook wel een controlfreak en ik zou er echt niet tegen kunnen aan zo'n situatie. Het is het of wel of niet.
Maar als die twijfel al zo vaak is geweest, zou ik er wel even goed over nadenken.
Ik snap dat het voor hem ook best lastig is. En ik denk dat praten dit alleen op kan lossen. En vooral moet hij duidelijk zijn. Misschien moet hij is met iemand erover praten...waar het nou ECHT van komt.
Zo te lezen weet hij het zelf ook niet, of hij wilt het niet weten?
Maar goed dit kan jij alleen voorstellen... Uiteindelijk is het zijn keuze wat hij nu wilt.
Maar dat hij je een week, in zo'n situatie laat zitten

Wat de rest ook zegt; denk ook aan jezelf, ga zelf ook leuke dingen doen en nadenken wat JIJ wilt.

) en het kan altijd ten alle tijden fout gaan. De huwelijksdag is misschien prachtig, maar voor de rest gaat je relatie gewoon verder. Waarom zou ik trouwen? Iedereen bij elkaar, een mooie dag ter herinnering, maar voor de rest is het voor mij gewoon een duurzame relatie, met hopelijk op een dag een kind.
Sommige mannen zijn er wel klaar voor en jij op een gegeven moment ook, als je weer je eigen 'ik' helemaal terug hebt gevonden. De eerste stap is gezet!