Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sammie schreef:Oh ja de jurk, die kan idd ook een kleine zes maanden op zich laten wachten, maar een 'standaard' (en leuke) kan je ook in drie maanden hebben. Keuze kan wat beperkt zijn, omdat anders een hoop Chineesjes de jurk nog moeten naaien.
EstherMe schreef:Jurk ga ik nu nog niet naat op zoek, moet bij mij dus ook binnen 3 maanden kunnen.. lijkt mr handiger na de bevalling
Plukje schreef:Wij trouwen 22 juni 2014 in kasteel de Hooge Vuursche.
We hebben 34 daggasten en 82 gasten op de receptie (inclusief daggasten).
Om 12.00 uur gaan we met de directe familieleden lunchen in een leuk restaurantje naast het kasteel, daarna hebben we de fotoshoot in het nabijgelegen bos en bij het kasteel, terwijl de familie lekker in het kasteel kan vertoeven.
Om 15.00 verzamelen alle gasten zich en om 15.30 begint de ceremonie die gedaan wordt door een van onze beste vrienden die we voor een dag laten beëdigen tot buitengewoon ambtenaar van de burgerlijke stand.
De receptie is op het kasteel zelf en daarna gaan we uitgebreid en lekker dineren op het kasteel. Het uitgebreide grand dessert zullen we in een lounge setting serveren zodat iedereen lekker kan uitbuiken.
Slapen doen we ook in het kasteel, want we hebben ook voor de familieleden een kamer daar geboekt.
De hele dag vind dus op het kasteel plaats waar er die dag geen andere gasten zijn.
De volgende morgen hebben we met z'n allen een super de luxe champagne ontbijt.
Ik heb al een jurk, de locatie is al helemaal geregeld, we hebben echt de meest fantastische fotografen van 't land geboekt en we hebben al een auto.
We moeten nog een pak voor mijn aanstaande en mijn zoon (ze krijgen hetzelfde maatpak), ringen, bloemen en uitnodigingen. Voor onze schoenen hebben we nog een origineel idee, maar daarvoor moet eerst het pak er zijn.
Ik vind het plannen wel grappig om te doen, maar ik kan me echt niet voorstellen dat iemand stress hiervan krijgt.
sans6 schreef:tja, er komt bij ons ruim 100 man. En nee, dat kan ik niet betalen, voor iedereen eten. Daarbij is iedereen uitgenodigd voor het feest, maar niet iedereen komt overdag al naar het stadhuis.
Het heeft absoluut niets te maken met wel of niet bijzonder genoeg.
En ik moet eerlijk zeggen dat dit bij de meeste bruiloften waar ik geweest ben ook zo gaat...
Polivy schreef:Mijn vriend wil heel graag een feest. Voor mij hoeft dat niet heel erg nodig, maar ja, als hij dat graag wil. Het is ook zijn bruiloft. En ik vind een feestje nou ook niet heel erg hoor. Hahaha.
Polivy schreef:Ja die zijn gaaf! Maar vast met een bijbehorend prijskaartje ja. Hahaha.
Ik wil wel zo laat mogelijk trouwen. Dat je idd geen 'wacht'-periode hebt.
's Avonds zullen er veel mensen van het werk uitgenodigd worden. Maar goed, dat is ook logisch bij ons/hem. Een groot deel van onze collega's zijn ook wel vrienden van ons.