Is bij jou toetsenbord de 'N' ook kapot?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Roweentje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 12:04

En vooral niet vergeten dat ze tegenwoordig toetsenborden maken zonder leestekens!

nynke55

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 12:10

_San87_ schreef:
Ahw, taalnazi's hebben helemaal niks met Godwin's Law te maken :(:).

Ahw? Als het ware?

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 12:12

nynke55 schreef:
_San87_ schreef:
Ahw, taalnazi's hebben helemaal niks met Godwin's Law te maken :(:).

Ahw? Als het ware?

Nee, gewoon ahw (als in aaaaaahhhhhhw). Dat geluidje dat je maakt als je iets schattig vindt of zo.

nynke55

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 12:26

_San87_ schreef:
nynke55 schreef:

Ahw? Als het ware?

Nee, gewoon ahw (als in aaaaaahhhhhhw). Dat geluidje dat je maakt als je iets schattig vindt of zo.

oh. :D

ecyoj

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 12:30

Yunomi schreef:
Oh mijn spelling is ook niet geweldig hoor, dat weet ik ook. Maar kan me niet voorstellen dat je onbewust de 'N' achter een woord weg laat..

Ik heb hier al last van vanaf dat ik kon schrijven.
En niet alleen met de N maar alle letters.
Op de computer heb ik daar geen last van maar als ik brieven schrijf of zinnen vergeet ik heel vaak de laatste letter van het woord.
Sorry ik kan er niks aan doen.

_roodvos_

Re: Is bij jou toetsenbord de 'N' ook kapot?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 12:42

Tja, ik typ gewoon heel slordig(volgens mij word het tijd dat ik mezelf ga leren typen... echt waar). ik druk gewoon heel vaak op de toets ernaast. zeker als ik snel ga typen. dus dan ga ik heel veel typfouten maken... maar expres letters weglaten, nee. ik vind het nogal dom overkomen.. ik bedoel: bespaar je echt tijd zo?
sommige woorden erger ik me niet zo aan, maar andere... egt bijvoorbeeld. daar kan ik dus niet tegen. zeker in combinatie met me. w's weglaten lees ik overheen, net als me los, zonder andere "fouten" erbij. n'en weglaten erger ik me ook nog niet zo heel erg aan, tenzij het heel vaak in een bericht gebeurd.

die sollicitatiebrief... ik kon hem iet uitlezen omdat ik op een gegeven moment om de zin dubbel klapte van het lachen, en dat heb ik niet zo vaak....

_San87_

Re: Is bij jou toetsenbord de 'N' ook kapot?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 12:43

Hoofdletters heb je ook moeite mee?

veerledec

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 12:48

_roodvos_ schreef:
Tja, ik typ gewoon heel slordig(volgens mij word het tijd dat ik mezelf ga leren typen... echt waar). ik druk gewoon heel vaak op de toets ernaast. zeker als ik snel ga typen. dus dan ga ik heel veel typfouten maken... maar expres letters weglaten, nee. ik vind het nogal dom overkomen.. ik bedoel: bespaar je echt tijd zo?
sommige woorden erger ik me niet zo aan, maar andere... egt bijvoorbeeld. daar kan ik dus niet tegen. zeker in combinatie met me. w's weglaten lees ik overheen, net als me los, zonder andere "fouten" erbij. n'en weglaten erger ik me ook nog niet zo heel erg aan, tenzij het heel vaak in een bericht gebeurd.

die sollicitatiebrief... ik kon hem iet uitlezen omdat ik op een gegeven moment om de zin dubbel klapte van het lachen, en dat heb ik niet zo vaak....

Nou ja, de 't' laat je anders wel expres weg zo te lezen :Y) .

Maaike_Ma

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 12:48

bij mij de V die het niet goed doet haha

_roodvos_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 12:52

Oh ja. Hoofdletters... Dat is mijn grote probleem. Vergeten te vertellen...(Ja, nu ga ik er op letten. Wat zitten er eigenlijk veel hoofdletters in een zin!) T fouten maak ik zelf ook, en ik let er absoluut niet op, daarom kwam ik er hier ook niet op... Omdat ik ze zelf maak lees ik er dus overheen. (Stom stom stom...)

Ik ga mezelf nu leren typen. :P

Edit: Mijn W zit dus ook niet helemaal goed. ik ga eens op die site neuzen... :P
Laatst bijgewerkt door _roodvos_ op 30-08-13 12:58, in het totaal 1 keer bewerkt

luf_horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 12:54

nynke55

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 13:36

Over het algemeen zit er maar 1 hoofdletter in een zin. Na een zin komt een punt en begint er een nieuwe zin en die begint met een hoofdletter. Tenzij je een lange zin in gedeeltes wil typen, dan komt er een komma en dus geen hoofdletter na de komma. :D