Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
ivy_power89 schreef:Je kunt jezelf zo niet zien (wbt een webshop) maar dat is wel wat de consument wil.....
Dus je zou jezelf in je vingers snijden als je besluit het niet te doen
Als ik informatie wil over iets dan vraag ik daar zelf om. Ineke2 schreef:Zelf vind het persoonlijk vervelend als een winkelier meer dan hallo / goeimorgen / goedemiddag o.i.d. tegen mij zegt als ik daar niet om vraagAls ik informatie wil over iets dan vraag ik daar zelf om.
Als ik ga afrekenen en mijn vraagt: Dit was het? Wilt u misschien nog aanbieding dit of dat?
Heb ik zoooon hekel aan, dan vlucht ik meteen de winkel uit en kom niet zo snel meer terug!
Meganyr schreef:Thats_Me schreef:Bedenk dat je bij een fysieke winkel ook huur voor een pand moet gaan betalen en dus veel omzet moet maken. Is het niet beter om een webwinkel vanuit je hobby op te starten? Dan heb je een grotere doelgroep en mocht het aanslaan kun je altijd naar een winkelpand uitwijken.
Ik wil JUIST geen webwinkel!
Webwinkels zijn er al genoeg, het gaat mij juist om het contact en het advies erbij.
Het is de bedoeling dat de doelgroep klein begint, maar zich als de spreekwoordelijke olievlek uitbreidt. Je moet ergens beginnen.
Of het dus haalbaar is met een pand, omzetten, marges en dergelijke moet nu blijken. Daar is een businessplan voor.
Het is niet de bedoeling dat ik volgende week een winkel open, maar juist door de website een doelgroep en bekendheid te kweken en het uit te smeren over een aantal jaar.