Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Percy schreef:Feit is en blijft dat ik zonder dat hondje die schade niet had gereden.
[...] We gaan wel een poging wagen omdat ik dus echt fikse schade heb die ik niet had gehad als dat hondje niet in eerste instantie mij op de openbare weg tegemoet was gekomen.
Zie overigens dat je in België woont, wellicht is dat daar anders geregeld. Percy schreef:Dank je KimD, het was inderdaad een reflex, hondje stond al vrijwel tegen mijn wiel aan. Het ongeluk gebeurde in Nederland en de eigenaar is een Nederlander dus de schade wordt hier niet in België behandeld. Dat is eigenlijk wel jammer want hier heb ik via de consumentenorganisatie juridische ondersteuning.
Jackyline: denk dat we inderdaad maar op de sloop moeten gaan kijken, ken alleen helaas geen handige Harry's. Zo'n Dodge komt ook wel aan ja. Hier ging het eigenlijk mis door dat stomme uitsteeksel. Uitdeuken gaat inderdaad niet werken want het is echt open gereten.
_Nadia_ schreef:Konstantine schreef:Ofwel: TS had gas moeten geven en het beest plat moeten rijden, dan was er geen probleem? Belachelijk weer...
Ik hoop dat de eigenaren uit eigen zak (mee)betalen TS, als wat in de posts boven me staat klopt.
In principe wel ja, werd me ook tijdens mijn rijexamen gezegd, stop niet voor dieren, want dan zak je.
Urielle schreef:Dat is nog duur. Mijn vriend heeft enkele weken geleden met de rechterachterdeur tegen de poort gezeten, via via nu een deur, maar dat is nog steeds 400 Euro (en alleen omdat het in de juiste kleur is, anders moet je deur + spuiten, geen leuke grap!) en dat is met goed zoeken, we hebben ook bedragen van 700 ex BTW ex montage gehoord. Alles tweedehands he!
En bij TS is het niet alleen de deur maar de hele flank van de auto is naar de rasmodee.
die zat goed in de prak toen.Avelienvd schreef:WA zal wsl niet uitkeren, dit ivm dat het gaat om gemotoriseerd voertuig.
Schade die je had gehad als je daadwerkelijk het hondje had geraakt was wsl wel vergoedt maar dat is nu dus niet van toepassing.
Ben er dus bang voor...