Wat voor tas voor een student ?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

CecileDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-13 17:48

Bij ons is er ook zoveel verschil. Echt wat je zelf het wilt. Heb nu een simpele laptopschoudertas, maar wil graag een Cowboysbag Sterling, een laptoptas van Cowboysbag dus. Nu heb ik vaak mijn Cowboysbag in de trein mee en mijn laptoptas in mn koffer, omdat die Cowboysbag zo ideaal en leuk is :)

Nordsvensk

Re: Wat voor tas voor een student ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 12:07

Cowboysbags vind ik heel mooi, maar te duur. Toen ik de tassen winkel in liep kon ik de verleiding niet weerstaan.. Dus er is nog een student met een cowboysbag erbij :+

s1993

Re: Wat voor tas voor een student ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 12:12

Heel verschillend, soms mn eastpak, soms mn laptoptas, soms een schoudertas, soms een plastic tas, soms mn handtas (als ik maar een vak heb met een klein boek ofzo) en soms neem ik ook helemaal geen tas mee, maar net hoe het uitkomt.

mcsjelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 12:13

Ik heb een Dakine rugzak en 2 schoudertassen (eentje van America Today en de ander merkloos). Mijn schoudertas stop ik wel in mijn fietstas als ik op de fiets ga.

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 22:25

Vorig jaar had ik een Oilily schoudertas met een laptopvak waar mijn laptop niet eens in paste. dus deed mijn laptop in het vak ervoor. Deze tas is bij het handvat helemaal uitgescheurd, gelukkig zat ik nog net binnen de garantie en heb een nieuwe tas mogen uitkiezen.

Ik heb nu een Eastpak schoudertas, met een passend laptopvak en veel meer opbergruimte! Heb hem nog niet gebruikt, dus verder nog geen ervaring. Vrijdag gaat mijn laptop erin mee naar school :)

deze heb ik nu:
http://www.travelbags.nl/eastpak-bent-s ... -dark.html