(hopelijk haar haar niet)
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suelza schreef:Maanoogje schreef:Trouwens even tussendoor, wij hebben toch ooit in hetzelfde kletstopic gezeten Dominique, of heb ik dat nou verkeerd
Edit: Dat sprookje MOET gewoon ingesproken worden door die bn'er die ook Hugo van den Loonse Duinen van Villa Volta heeft ingesproken!
Neeeee JAMBERS!
Maanoogje schreef:Erm.. Geheugen opfrissing? Ik heb geen idee wie dat is bth
Maanoogje schreef:Trouwens even tussendoor, wij hebben toch ooit in hetzelfde kletstopic gezeten Dominique, of heb ik dat nou verkeerd
Edit: Dat sprookje MOET gewoon ingesproken worden door die bn'er die ook Hugo van den Loonse Duinen van Villa Volta heeft ingesproken!
Suelza schreef:* Zet zwoele belgische stem op a la Jambers *
Ut was... een zwoele zomeravond...
Zij... keek naar hem en hij... hij keek naar haar...
Zij, een jonge studente uit de stad des Konings en hij, een jonge man, werkzaam in een Park vol Pret. Samen ondergingen zij dit avontuur.
Zij... zij zwaaide naar hem en hij... in een moment vol romantiek, hij zwaaide terug naar haar.
Plots was het voorbij. De attractie kwam tot een eind en zij moest plaats maken voor een volgende. Een zwoele blik nog eenmaal richting hem, de man achter de attractie. De man met wie zij dit tedere moment mocht delen. Dit tedere moment op deze zwoele zomeravond.
Zouden zij, hij en zij, elkaar ooit nog wederzien?
Suelza schreef:* Zet zwoele belgische stem op a la Jambers *
Ut was... een zwoele zomeravond...
Zij... keek naar hem en hij... hij keek naar haar...
Zij, een jonge studente uit de stad des Konings en hij, een jonge man, werkzaam in een Park vol Pret. Samen ondergingen zij dit avontuur.
Zij... zij zwaaide naar hem en hij... in een moment vol romantiek, hij zwaaide terug naar haar.
Plots was het voorbij. De attractie kwam tot een eind en zij moest plaats maken voor een volgende. Een zwoele blik nog eenmaal richting hem, de man achter de attractie. De man met wie zij dit tedere moment mocht delen. Dit tedere moment op deze zwoele zomeravond.
Zouden zij, hij en zij, elkaar ooit nog wederzien?