Kinderen mee naar een festival

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 12:16

BoefJMouse schreef:
Ben ik nou de enige die zich afvraagt of het normaal is dat het uberhaupt is toegestaan om kinderen mee te nemen naar een festival?

Voor Lowlands staat toch ook een minimum age?

Als ze met een ouder komen vervalt die leeftijdsgrens.

Ninx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 12:21

Helemaal leuk!!!!
Oordoppen in en gaan met die banaan.

Truttige ouders lijken me schadelijker! ;-)

Bier drinken doen mensen thuis ook, evenals muziek luisteren. Als je oren beschermd, en zorgt dat ze lekker kunnen tukken... EN zeker weet dat ze zelf ook lol hebben: doen!
Ik vind het problematischer dat er veel mensen zijn die juist erg weinig met hun kinderen doen: de hele werken (en dus geen tijd) en in het weekend moe (en dus geen zin).

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 12:28

Ninx schreef:

Namens mijn moeder: _/-\o_

Ninx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 12:32

Magrathea schreef:
Ninx schreef:

Namens mijn moeder: _/-\o_

Hahaha! Ja toch?!

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 12:33

Tja..... ouders tegenwoordig he.

joyce2

Re: Kinderen mee naar een festival

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 12:57

De truttige, of de festival gangers?

_Fleurtjuhh_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 12:57

Ik en mijn broer gingen vroeger in de buggy al mee naar Appelpop. Als het laat werd of we vervelend gingen doen werden we bij opa en oma gebracht die er op 5 minuten lopen vandaan woonden en gingen we daar lekker slapen. Ga nog steeds ieder jaar met plezier naar Appelpop.

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 13:56

Ninx schreef:
Helemaal leuk!!!!
Oordoppen in en gaan met die banaan.

Bier drinken doen mensen thuis ook, evenals muziek luisteren. Als je oren beschermd, en zorgt dat ze lekker kunnen tukken... EN zeker weet dat ze zelf ook lol hebben: doen!
Ik vind het problematischer dat er veel mensen zijn die juist erg weinig met hun kinderen doen: de hele werken (en dus geen tijd) en in het weekend moe (en dus geen zin).

Gelukkig zit er nog heel veel tussen truttige ouders en ouders die hun kinderen mee nemen naar een festival :')

miccamaaike

Re: Kinderen mee naar een festival

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 15:48

Ik zag op Zand afgelopen zaterdag zelfs een stel met een kinderwagen.. die hadden dus een kind van een jaar of 2 bij zich.. tsja dat snap ik echt niet!

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 16:05

Rumina schreef:
Het is een kwestie van je kids goed kennen. Sommigen vinden er niets aan en kunnen niet goed tegende drukte, anderen vinden het geweldig en genieten intens van alle prikkels. Wij hebben net gisteren besloten om komend weekend met de kids (1 en 6) naar manana manana te gaan (rustige tegenhanger van de zwartecross). Vinden ze heerlijk dat soort uitjes.

Alvast :wave: voor het weekend, campingkaarten of een dagje?

Op zich niks mis mee denk ik als de kindjes het leuk vinden. Heb op de zwarte cross voldoende kindjes met roze of blauwe oorbeschermers opgezien. Heel schattig genieten met een grote glimlach op het gezicht.

Je neemt een kind ook mee naar vuurwerkshows, carnaval of andere drukke bezigheden zoals havenagen oid.wat is het verschil in drukte of dronken mensen. Met de juiste gehoorbescherming hoft er geen probleem te zijn zolang de kinderen er schik aan beleven.

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 17:55

ik kom op aardig wat festivals waar we zelf naar toe gaan complete gezinnen tegen , kinders netjes oorkleppen op ivm de decibellen en zichtbaar dikke pret , laat maar gaan :j
dat vind ik wel een issue, gehoorbescherming , want die kleine oortjes zijn zo makkelijk te beschadigen.
niet alle festivals staan vol met zatte lallende mensen :n de metalfestivals waar ikd e afgelopen jaren ben geweest daar kom je ze idd genoeg tegen, maar ook net zo veel mensen die idd wel een biertje drinken, maar niet loos gaan en er gewoon naar toe gaan voor de muziek, de sfeer etc.

de meeste kinderen die ik op festivals zie hebben dikke pret in ieder geval en worden gewoon netjes door pa en moe bijgehouden.
ik zie het probleem in dat geval niet :n mocht willen dat ik een festival kind was geweest :D