Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shiloh schreef:sorry angelke, maar de hond die ik zie is niet 5 jaar hoor, dat is een pup. Ik vind dat eigenlijk een beetje flauw, tuurlijk met een pup kun je iedereen vertederen. geld overigens voor iedereen, laat gewoon wat resentere foto's zien....
Shiloh schreef:sorry angelke, maar de hond die ik zie is niet 5 jaar hoor, dat is een pup. Ik vind dat eigenlijk een beetje flauw, tuurlijk met een pup kun je iedereen vertederen. geld overigens voor iedereen, laat gewoon wat resentere foto's zien....
Smaxie schreef:Naam: Laika
Ras: Liefweiler
Leeftijd: 5 jaar (17 december wordt ze 6)
Laika toen ze nog een pup was.. Foto gemaakt door Biebel
Lai lekker lui in bed. Op deze foto heeft ze geen hangoren, maar normaal hangen de oren wel!!
Shiloh schreef:kijk dat laatste bedoel ik dus... misschien was inderdaad die tweede foto recenter... maar ik vind het gewoon wat flauw als je van een 5 jarige hnd eerst een puppie foto laat zien.. en daarna een hartstikke onduidelijke volwassenen foto... ik kan misschien een zeikerd zijn, maar ik vind wel dat het eerlijk moet blijven...
Shiloh schreef:kijk dat laatste bedoel ik dus... misschien was inderdaad die tweede foto recenter... maar ik vind het gewoon wat flauw als je van een 5 jarige hnd eerst een puppie foto laat zien.. en daarna een hartstikke onduidelijke volwassenen foto... ik kan misschien een zeikerd zijn, maar ik vind wel dat het eerlijk moet blijven...
Shiloh schreef:ik vind het gewoon niet eerlijk, omdat er word toch gestemd op de honden, dan gaat het er toch niet om hoe de honden er als pup uitzagen, elke pup is lief en schattig... bij een missworld verkiezing word toch ook niet naar schattige baby foto's gekeken... Andere mensen hebben hun hond toen die al volwassen was en hebben dus geen puppy foto's...
Ik wil er ook geen enorme heisa van maken of zo, maar ik vind het gewoon wat flauw, laat je hond gewoon duidelijk zien zoals die nu is,....
Vende"]
[quote="Smaxie schreef:Naam: Laika
Lai lekker lui in bed. Op deze foto heeft ze geen hangoren, maar normaal hangen de oren wel!!
Smaxie"]
[quote="Vende"][quote="Smaxie schreef:Naam: Laika
Wij (en de DA) knippen Laika´s nagels al regelmatig, maar ze heeft hele hoge voetkussens, waardoor haar nagels bijna niet slijten... vandaar haar lange nagels..
gabyfedde schreef:
Laat iedereen toch gewoon plaatsen wat hij/zij zelf wil!
Zolang het niet alleen puppy-foto's zijn is er niets aan de hand toch?
Heb je zelf soms geen puppy-foto's?