Handtassen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Itrichta

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 20:55

Leuk topic, ik volg even mee. Ik ben namelijk opzoek naar een nieuwe tas en kan zo mooi ideeën op doen.

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 20:57

VeraPopeye schreef:
Klappen die zijkanten niet naar binnen?

http://www.invito.com/accessoires/acces ... w-07523740
Ik zag deze, weet niet wat ik er van vind.. Te opvallend misschien.

Je gebruikt, boxershorts als tas...?
Ik hoop dat mijn laptop me naar de verkeerde site stuurt of dat het een grapje is haha

Edit: laat maar vergis me even met een andere winkel :Y)

Bandaloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 21:01

lilopippa schreef:
Ik wil een cowboybag kopen. Ben nog een beetje aan het twijfelen omdat ze best duur zijn.
Weet iemand nog een grote tas? Ik heb al in het topic rond gekeken maar kan niks vinden wat bij mij past :)

Ik zou voor de cowboysbag gaan. Gaan jaren mee en blijven mooi. Is het geld zeker waard!

XxLMMxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 21:01

Wat een leuk topic!
Ik heb een converse tas en een eastpack.
Maar wil eigenlijk eens voor wat anders gaan kijken

Voltige96

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 21:13

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 21:19

Ik heb nog nooit een handtas gehad :')

Anouk94

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 22:02

lilopippa schreef:
Ik wil een cowboybag kopen. Ben nog een beetje aan het twijfelen omdat ze best duur zijn.
Weet iemand nog een grote tas? Ik heb al in het topic rond gekeken maar kan niks vinden wat bij mij past :)

Ik heb er 1 van Brunotti! Zijn niet heel 'tuttig' (dat vind ik gauw) en blijven lang mooi. Kun je dus ook nog naar kijken :)

Verder ben ik ook nog op zoek naar de perfecte school (hand)tas.. Ik heb er 1 van enrico benneti, een wannabe-cowboysbag en die doet het kwa maat prima maar de hengsels lubberen uit dus worden te lang. Nadeel van de cowboysbags vind ik de korte hengsels, ik wil ze aan m'n schouder kunnen doen.. Mijn tas lijkt erg op deze: http://www.dolcis.nl/accessoires/tassen ... t-03521548 . Dolcis heeft sowieso wel leuke betaalbare tassen :)

Mijne van Brunotti is echt wel groot, als ik veel boeken en laptop mee moet nemen ideaal. Genoeg vakjes voor kleine rotzooi :=
http://www.exisport.com/public/product/ ... isiana.jpg

Vera96

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-13 10:12

annnepannne schreef:
Ik heb best wel wat tassen maar dit is toch wel mijn favoriete voor school enz:
https://www.sacha.nl/shop/tassen-en-por ... tas/3x0065
Als ik veel mee moet nemen ergens naartoe neem ik mn cowboysbag mee, die is net iets ruimer.
Bij de primark hebben ze trouwens superleuke tassen vind ik, dus misschien hangt daar iets voor je tussen.

Ik vind die heel leuk! Alleen ben er nog niet over uit of ik de kleur wel leuk vind haha.

Iemand zei hier volgens mij dat ze handtassen goedkoop ofzo vond voor school, maar waarom dan? Ligt er toch net aan wat voor tas je hebt, ik vind een lelijke tas net zo goed goedkoop ogen op school als op straat. En rugzakken vind ik gewoon drie keer niks, irritant, ruimte over, lelijk, en op je rug snel te jatten iets.

Sem_

Re: Handtassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-13 12:59

Wat wil ze dan mee naar school? Een rugzak is volgens mij het enige wat overblijft en vind ik er vaak "goedkoper" uitzien.
Maar ik vind een rugzak ook leuk, lekker nonchalant en ook handig voor wat zwaardere spullen. Maar eem handtas vind ik
vaak wat vrouwelijker.

Vera96

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-13 13:01

Bij sommige mensen staat een rugzak echt, de manier waar op ze er mee lopen enzo. Maar bij mij dus totaal niet, krijg er ok last van in me rug. Tsja wat moet ik dan kopen :P

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-13 13:02

Hoi dat was ik! Ik vind handtassen gewoon goedkoop ogen, en wat 'ze' dan wilt staat hier prima in het topic te lezen. <<)

Overigens had ik ook een handtas voor school, maar wel een leren van Guess die er nog steeds mooi uitziet. Primarktassen en Invitotassen zijn leuk, maar nep, goedkoop en niet duurzaam.

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-13 13:03

Ik voel me vaak net wat zelfverzekerder met een handtas/schoudertas omdat het bij mij wat volwassener oogt.
(Ik zie er wat jong uit).

Sorry ik zei "wat wil ze dan" omdat ik dacht dat het iemand van buiten het topic was, een kennis van TS,
bedoelde het niet op een vervelende manier. :)

Met uitgaan neem ik alleen geld en mijn ID mee, geld drop ik bij iemand anders met tas of zakken als ik die
zelf niet heb en mijn ID laat ik meestal in mijn jaszak zitten in de garderobe. Ik heb wel een klein tasje maar
ik vind dat nooit leuk staan bij mezelf.

Heb toevallig gister een nieuwe tas gekocht van Fred de la Bretoniere. Rib uit mijn lijf maar hier doe ik wel
een paar jaar mee!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-13 13:07

Geeft niet, maar topic doorlezen doet soms wonderen. Ik vind handtassen helemaal niet ouder maken, juist niet. Kijk eens naar een gemiddelde klas met 14/15 jarigen, allemaal een handtas.

Ik ben blij met mijn RI rugzak. Plaatje rechtsonder, hoewel die van mij niet zo volgestouwd ziet, dit is een beetje het hutkoffer idee.

http://3.bp.blogspot.com/-AoxjGwGjhQE/U ... ckpack.jpg

Vera96

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-13 13:09

Ja maar voor guess betaal je dan ook enorm veel volgens mij. Ik ga liever niet over de 100 euro, en ik snap eigelijk niet waarom een goedkopere handtas (dan bedoeld ik rond de 50) wel voor buiten school kan en niet voor school? Dan begreep ik uit je eerste post namelijk. Soieso wil ik elk jaar wel een nieuwe tas, en dan ga ik niet elk jaar 500 euro neerleggen. Mijn hobby is al duur zat :+

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-13 13:14

VeraPopeye schreef:
Ja maar voor guess betaal je dan ook enorm veel volgens mij. Ik ga liever niet over de 100 euro, en ik snap eigelijk niet waarom een goedkopere handtas (dan bedoeld ik rond de 50) wel voor buiten school kan en niet voor school? Dan begreep ik uit je eerste post namelijk. Soieso wil ik elk jaar wel een nieuwe tas, en dan ga ik niet elk jaar 500 euro neerleggen. Mijn hobby is al duur zat :+

Nee ik vind handtassen voor school gewoon not done, alle tassen hoor, maar goed ik ben zelf ook een blauwe maandag met mijn Guess naar school gegaan. Ik werk nu op een middelbare school en ik vind het gewoon grappig om te zien dat alle meiden een rugzak kinderlijk vinden en dus hun lelijke huge ass handtassen tot de nok toe gevuld mee naar school sjouwen (en dan klagen dat hun spullen niet mooi blijven) terwijl op mijn opleiding iedereen gewoon een rugzak meeneemt. Past je laptop in, wat boeken en je aantekeningen.

Ik neem mijn Guess wel mee als ik de stad inga, dan vind ik het handig.

Vera96

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-13 13:18

Ik doe er enkel 2 boeken in, of 1. Dus dat hij helemaal volzit klopt niet. Bij de meeste meisjes zie je ook echt niet dat er boeken in zitten, had voor het zelfde geld leeg kunnen zijn of gewoon spulletjes die je in de stad mee neemt.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-13 13:19

Oh dan is dat misschien anders op de scholen waar ik kom.

Vera96

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-13 13:21

Je hebt wel gelijk dat er zulke meisjes zijn,maar bij ons valt dat reuze mee. Ik vind het ook echt handiger als een rugzak, dus niet alleen modebewust.

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-13 13:23

Ligt er natuurlijk ook aan wat voor tas. :) Het is ook gewoon een kwestie van smaak.
Op de middelbare school had ik wel altijd een rugzak. Nu heb ik en een rugzak en
handtassen/schoudertassen.

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-13 13:28

Ik heb dan dus weer een hekel aan handtassen :') doe mij maar een rugzak :')

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-13 16:55

Ik heb twee Louis Vuitton tassen. Één daarvan is een schoudertas en de ander een hengeltas.
De laatste neem ik regelmatig mee naar mijn werk als ik alleen wat papierwerk mee hoef te nemen.

Als ik ga winkelen heb ik vaak een Michael Kors tas mee, een knal turquase. :')

Heb wel een enorme tassen tik gehad dus heb een heleboel verkocht op ebay en mag van mezelf niets meer kopen.

lilopippa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-13 17:09

Anouk94 schreef:
lilopippa schreef:

Ik heb er 1 van Brunotti! Zijn niet heel 'tuttig' (dat vind ik gauw) en blijven lang mooi. Kun je dus ook nog naar kijken :)

Verder ben ik ook nog op zoek naar de perfecte school (hand)tas.. Ik heb er 1 van enrico benneti, een wannabe-cowboysbag en die doet het kwa maat prima maar de hengsels lubberen uit dus worden te lang. Nadeel van de cowboysbags vind ik de korte hengsels, ik wil ze aan m'n schouder kunnen doen.. Mijn tas lijkt erg op deze: http://www.dolcis.nl/accessoires/tassen ... t-03521548 . Dolcis heeft sowieso wel leuke betaalbare tassen :)

Mijne van Brunotti is echt wel groot, als ik veel boeken en laptop mee moet nemen ideaal. Genoeg vakjes voor kleine rotzooi :=
http://www.exisport.com/public/product/ ... isiana.jpg

die brunotti vind ik echt heel leuk! heb je misschien een link waar ze je hem kan kopen?

Vera96

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-13 17:36

annnepannne schreef:
Ik heb best wel wat tassen maar dit is toch wel mijn favoriete voor school enz:
https://www.sacha.nl/shop/tassen-en-por ... tas/3x0065
Als ik veel mee moet nemen ergens naartoe neem ik mn cowboysbag mee, die is net iets ruimer.
Bij de primark hebben ze trouwens superleuke tassen vind ik, dus misschien hangt daar iets voor je tussen.

Dankje voor je tip, ik heb m ook gekocht!

Mossje_bobb

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-13 18:41

Ik gebruik ook mijn cowboysbag voor school.

Weet iemand trouwens nog een leuke bruine handtas voor max €75,00. Die niet te ouwelijk is.

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-13 23:17

Ik ben ook op zoek naar een nieuwe, kwalitatief goede handtas. Ik heb al heel het internet afgestruind :P Ben nu beland op het punt dat ik heel erg twijfel tussen 2 tassen. Deze en deze. Ik zoek overigens geen laptoptas hoor (zoals die tweede is) maar vind die tassen vaak wel mooier omdat ze eenvoudiger zijn dan de meeste tassen en daar hou ik wel van. Ze zijn wel allebei duur... :oo Maar voor een echt goede tas die dan hopelijk jaren meegaat, heb ik dat wel over. Ik vind het alleen zo moeilijk om via internet te bestellen omdat die productfoto's toch niet alles zeggen. Van de Pippa tas vind ik wel foto's van personen die deze tas zelf hebben, maar van de tweede helaas niet.