iertje93 schreef:VisibreTeam schreef:- Ik at graag pannenkoek met chocoladesaus, ijs en slagroom
nu niet meer dan?
Nu ga ik voor pannenkoeken met appel, suiker, walnoten, ijs en slagroom
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
)
iertje93 schreef:Oja, als ik me verveel of niks meer weet te doen op de computer gaat het de hele tijd zo:
klik op hotmail, log in, geen berichten.
Bokt, geen nieuwe berichten
Beautygloss, geen nieuw artikel,
klik op hotmail... enzovoort
Vroeger deed ik altijd alsof ik dan een hulplijn was (
) die allerlei problemen van mensen moest oplossen, in het Engels. Nu gewoon interviews ofzoiets haha. "So tell me, who do you love the most?" "Well... To be honest... In fact I think my lovely dog Tess is very important to me, but Zafirah and Bailey are still the honeypie's I love the most in the whole wiiiiiide world! " om vervolgens hondlief vast te pakken en "HOEKIEPOEKIETOEKIE" te doen alsof ze een achterlijke is.
BaileyMix schreef:Nog een rare gewoon te is trouwens, als mijn laptop ofzo even moet laden, of ik verveel me, dan ga ik in het Engels tegen mezelf pratenVroeger deed ik altijd alsof ik dan een hulplijn was (
) die allerlei problemen van mensen moest oplossen, in het Engels. Nu gewoon interviews ofzoiets haha. "So tell me, who do you love the most?" "Well... To be honest... In fact I think my lovely dog Tess is very important to me, but Zafirah and Bailey are still the honeypie's I love the most in the whole wiiiiiide world! " om vervolgens hondlief vast te pakken en "HOEKIEPOEKIETOEKIE" te doen alsof ze een achterlijke is.
LauraM schreef:- als ik was op hang moet een shirt dezelfde kleur wasknijpers hebben

hakken omlaag, en naar achteren leunen, je gaat immers met je paard omlaag XD
als ik op bed ga doe ik altijd mn kussen en dekbed omhoog, om te kijken of er iets onder zit XD Vroeger sliep ik nml bij mn broer.. Hij ging op brd, voeten onder het dekbed, voelt ie iets kleins.. Kijken, ligt er een wesp/bij :0 vanaf toen XD
Die overleeft het toch niet *
En we drinken áltijd sinnaasappelsap. Terwijl heel veel mensen het niet kennen, of echt heeel vies vinden.
en ik schat de leeftijd van de agenten in en kijk hoeveel strepen ze hebben
dus wat voor rang ze hebben XD xSCWx schreef:Mijn rare gewoontes zijn dat ik vaak wel woorden in het engels weet maar niet in het nederlands. Af en toe heb ik zo'n periode en dan zegt mijn vriend "praat eens normaal nederlands joh"
Ik draai vaak letters van woorden om, zoals slaatje bla. Vaak hoor ik dan wel dat ik het verkeerd zeg en ben echt aan het puzzelen om de woorden weer goed te krijgen.