Gewoon een haat ontwikkelen tegen die persoon... 
Maar dan moet diegene ook echt te ver zijn gegaan.. (En dan jaren later kan ik ze nog een keer terugpakken...) Zo waren er mensen die eerst mijn opa/moeder altijd "pesten", Oma lag in het ziekenhuis, gingen ze tegen mijn mams die klein was, zeggen dat ze dood ging, toen ze zwanger was van mij/mijn zusje uitschelden voor dikkerd, mijn zusje kon net fietsen, staken ze gewoon voor haar over dat ze uitweek en viel... Dus mjah... ik kwam dat vrouwtje tegen in de supermarkt met mams... Ik reed de kar... ze stond zo mooi voorovergebukt tomaten te pakken dat ik het niet kon laten... "Boem" en daar lag ze

Ik ben gewoon een beetje een wraakzuchtig persoon
sorry...Zo hoef ik ook het vrouwtje waar ik mijn pony eerst had staan niet tegen te komen.... Want die kan ik nog steeds opeten bij wijze van
Ook al is het alweer ruim een jaar geleden dat ze dingen deed die niet mocht en daardoor mijn pony gehecht kon worden
Blijf het jammer vinden dat op MP ze de recenties heeft uitgezet.... Want als je je paard verpest wil hebben, moet je hem daar neer zetten 
Tis heel simpel, ben aardig en lief tegen iedereen, maar doe je iets wat me niet zint, dan heb je de kans dat het nooit meer goed komt
hahaha.