Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
bezorgd bij de buren, regelt de briefjes en eigenlijk nog geen probleem gehad. Postnl is alleen niet altijd even op tijd, je kunt er eigenlijk niet meer van op aan dat je pakketje er de volgende dag is.... Mioux schreef:Erg grappig, hij is verderop bij een buur afgeleverd (dus geen naaste buur of iets) die kwam zojuist het pakket afleveren. Echter is er NERGENS een briefje te vinden in mijn bus dat deze elders is afgeleverd en vind dit dus wederom SLECHT. En als hun werkelijk waar contact hadden gehad met de bestuurder, en hun zeiden dat het pakket morgen kwam, waarom komt een verre buur deze zojuist dan afleveren?

. Oftewel geeft toe dat hij eerder afscant als levert ook niet de gang van zaken. Ook verteld meneer mij heel eerlijk dat de track en trace dus niet klopt want vaak worden pakketten al afgescant als geleverd terwijl dit nog moet gebeuren. Handig dat track en trace dus.... Mioux schreef:Verzekerd is in zo iets wel een goeie tip ja... maar om nou een pakket er hoe dan ook in te stampen dat het past pff!!!
Hier hoop ik ook dat menig bedrijf gaat kijken naar een andere verstuurder....
Of als je meer betaald wordt het op een zeteltje gebracht?

Marley schreef:Volgens mij is het ook een beetje bezorger afhankelijk. Ik had in mijn vorige huis een super fijne en nette bezorger die zijn zaakjes goed op orde had. Bezorgde het bij de buren en onthield dat, later vroeg hij dan of het goed was gegaan met ons pakket. Hij zal wel fulltime gewerkt hebben en er uit geknikkerd zijn, in elk geval zag ik hem ineens niet meer. Ten kreeg ik een of andere flut bezorger waar ik geen fijn gevoel bij had. En mijn gevoel bleek goed, deze snotaap vond het een goed idee om pakketjes voor de deur te 'flikkeren'.
Na meerdere klachten bleef dit gebeuren.....
En nu ben ik verhuisd en heb ik weer een andere bezorger die ook weer heel netjes isbezorgd bij de buren, regelt de briefjes en eigenlijk nog geen probleem gehad. Postnl is alleen niet altijd even op tijd, je kunt er eigenlijk niet meer van op aan dat je pakketje er de volgende dag is....
Air schreef:Iedereen die hier aan het klagen is over zijn/haar bezorger, doen jullie er ook wat mee? Hier klagen is heel makkelijk, maar het werkt beter om daadwerkelijk en klacht in te dienen. Dat er niets mee gedaan wordt is naar mijn beleving niet waar, in ieder geval niet bij de brievenbuspost.
Overigens krijgen ze zoveel onzinnige klachten binnen dat een daadwerkelijke klacht die tenminste ergens op slaat ook langer moet wachten.
Bijv. met regen wordt er gezeurt over natte post..... blijkbaar hebben sommige mensen liever dat we alleen als het droog is bezorgen
DHL is leuk op het moment dat je een week wil wachten op je pakketje binnen nederland
Het is nou eenmaal een groot bedrijf.... machines zijn niet perfect en mensen zijn niet perfect dus ja er gaan dingen fout. Maar je hoort nou eenmaal vaker klachten van mensen dan complimenten.