*oef* Een week of 1/2 zonder smartphone

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Liejn

Re: *oef* Een week of 1/2 zonder smartphone

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 21:17

pfoe.. geloof me, ik weet hoe je je voelt.. ik was (tot 1,5 jaar terug) echt anti smartphone.. kon me echt gigantisch ergeren aan al die mensen die helemaal afhankelijk waren van dat ding..
maar nu.. ben echt verslaafd, even je mail checken, even een appje sturen, even bokken en ga zo maar door..
de mijne is 2 maanden terug kapot gegaan en ben m een maand kwijt geweest.. in het begin liep ik echt tegen de muren op van verveling.. vooral in mijn pauze(in mijn eentje) op het werk..
op een gegeven moment wende het wel, maar was toch wel weer erg blij dat ik m t terug had;)

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 22:09

cynthia5 schreef:
Ik kan me juist ontzettend ergeren aan mensen die steeds over vroeger beginnen..
Kan best begrijpen dat sommige mensen moeten wennen aan de nieuwe ontwikkelingen, maar niemand dwingt je om erin mee te gaan toch?
Een smartphone is gewoon van deze tijd, en wees blij want wat als er een ongeluk gebeurd ergens? Telefoon is toch wel handig op zulke momenten.

Zelf ben ik ook enorm verslaafd aan mijn mobiel en weet hoe het is om zonder te zitten :(:)

Sterkte TS, you can do it!

Nee, we zitten op een punt dat technologie de menselijke interactie 'overruled'. Ik vind dat geen vooruitgang. En de mobiele telefoon is idd handig voor noodgevallen, maar 99% van de communicatie gaat niet over noodsituaties, maar over helemaal niks bijzonders.