Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
ALLE dieren gaan mee (behalve de vissen dan
) Wij nemen elk jaar al onze dieren mee, 2 honden, 1 hamster & vorige jaar nog 1 konijn (het jaar daarvoor 2) helaas zijn de konijnen dood
Dit jaar gingen we naar Australië, naar familie. & de honden konden natuurlijk niet mee
We hebben NIET voor een kennel gekozen, puur omdat we bang waren dat we 2 valse, om niks blaffende, vermagerde honden terug zouden krijgen... Wij hebben hier in de buurt een trainster van blindegeleide honden, en die had toen wij op vakantie gingen geen pup
En onze honden zijn altijd al helemaal gek van haar. Dus de beslissing was gouw gemaakt
Aan de honden kon je wel merken dat ze een super tijd hadden gehad (ze ging met de jongste hond 3 uur door de weilanden wandelen en daarna samen met onze oude hond nog 1 uur door het park & dat 2 tot 3 keer op een dag ( wij doen normaal 3x op een dag 1 uur door het park) Mijn hamster & onze vissen gingen naar onze Opa & Oma. De Laatste week in Australië wou ik het liefst naar huis ik miste de dieren zoooo enorm erg... Nu wil ik nooit meer met het vliegtuig, ik kan mn dieren niet nog een keer achterlaten
mis ze wel. Maar zit niet zo panisch in de stress gelukkig..