hoe doen jullie dat op vakantie....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Yucca

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 15:54

Mijn ouders gingen met een veestapel van 1500+ ook gewoon op vakantie hoor. Al konden we dan niet lang weg, niemand vond dat erg, heerlijk juist. Iemand regelen die het bedrijf verzorgd en iedere dag even een belletje. De kans dat er echt wat gebeurd als je op vakantie bent is eigenlijk zo klein, daar ga ik echt niet om moeilijk doen.

Kortom: ik snap er ook weinig van dat je daarom niet op vakantie zou gaan. Paarden aan huis is inderdaad lastiger, die doe je niet even uit logeren bij je ouders of een goede vriendin. Maar als ik iemand zou vragen weet ik dat ik diegene kan vertrouwen en dan kan ik met een gerust hart op vakantie, no problemo!

Nena_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 16:06

Wij hebben een camper :D ALLE dieren gaan mee (behalve de vissen dan ;)) Wij nemen elk jaar al onze dieren mee, 2 honden, 1 hamster & vorige jaar nog 1 konijn (het jaar daarvoor 2) helaas zijn de konijnen dood :( Dit jaar gingen we naar Australië, naar familie. & de honden konden natuurlijk niet mee -O- We hebben NIET voor een kennel gekozen, puur omdat we bang waren dat we 2 valse, om niks blaffende, vermagerde honden terug zouden krijgen... Wij hebben hier in de buurt een trainster van blindegeleide honden, en die had toen wij op vakantie gingen geen pup *\o/* En onze honden zijn altijd al helemaal gek van haar. Dus de beslissing was gouw gemaakt :) Aan de honden kon je wel merken dat ze een super tijd hadden gehad (ze ging met de jongste hond 3 uur door de weilanden wandelen en daarna samen met onze oude hond nog 1 uur door het park & dat 2 tot 3 keer op een dag ( wij doen normaal 3x op een dag 1 uur door het park) Mijn hamster & onze vissen gingen naar onze Opa & Oma. De Laatste week in Australië wou ik het liefst naar huis ik miste de dieren zoooo enorm erg... Nu wil ik nooit meer met het vliegtuig, ik kan mn dieren niet nog een keer achterlaten :o

Angeliquee18

Re: hoe doen jullie dat op vakantie....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-13 10:46

Oohw das helemaal lekker als alles mee kan haha! Ik probeer ze ook altijd wel mee te nemen. Maar deze keer was dat echt niet mogelijk...
Ik ben gister ochtend vertrokken, voorral de laatste avond dacht ik echt nee.. ik ga niet ik wil niet...
Sochtends afscheid genomen bij schiphol.. tranen stonden me echt in me ogen haha, ik me maar groot houden..
En nu ben ik in oostenrijk, en het gaat best goed eigenlijk :D mis ze wel. Maar zit niet zo panisch in de stress gelukkig..

Vond dit wel een lieve foto geworden bij schiphol <3
Afbeelding