Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
phormicola schreef:Er gaan hier manaden voorbij dat ik helemaal geen kleding koop. Dat is niet omdat ik het niet leuk vind, maar omdat het geld er niet voor is. Als ik er wel geld voor heb kies ik ervoor om naar een tweedehandswinkel te gaan die alleen chiquere kleding verkoopt. Zo heb ik vaak designer spul van 1.50 euro tot maximaal 15 euro per item
maar ze hebben prachtige kleding. Als je duurder/higher end wil gaan dan hebben we Pennywise 
Ik ga dan liever voor de aparte panty's, bijvoorbeeld met prints of heel mooi geweven, die 12 euro kosten, dan van die stomme simpele zwarte die me 3 euro per paar kosten.

phormicola schreef:juniper: We hebben hier in Den Haag een tweedehandswinkel die 'Pakkie Deftig' heet. Hele foute naammaar ze hebben prachtige kleding. Als je duurder/higher end wil gaan dan hebben we Pennywise

Heel slecht i know maar ik kan er niks aan doen haha! Nu ik weer aan deze dure hobby begin en mijn eigen paardje heb aangeschaft, zal ik toch meer op de centen moeten letten kwa kleding. Het hangt er natuurlijk ook van af hoe je dagelijkse leven er uit ziet. Mijn vriend is 25, ik 23. We gaan veel stappen en leuke dingen doen en in dat geval wil ik er gewoon leuk uit zien. Ik hoef niet alles duur. Ik shop soms bij de primark maar vooral veel h&m, vero moda, zara, bershka etc.. En spijkerbroeken vind ik wel belangrijk dat de kwaliteit goed is dus daar geef ik dan wel weer zo'n 80 tot 140 euro aan uit. Hier doe je dan wel veel langer mee. Soms een dure trui of shirtje gebeurt ook wel is. Het liefst koop ik dure kleding in de uitverkoop. Vaak heb je dan toch betere kwaliteit als een shirtje van 5 euro.
) maar bij een aantal van de prijzen die hier zoal genoemd worden, vraag ik mij toch af van goh, waar haal je dat voor die prijs, ik zie zulke dingen nooit voor zo'n prijs. Soms zie ik ze maar dan heeft het zo'n typische goedkope nep uitstraling dat ik alsnog door loop
Maar misschien kijk ik niet goed genoeg.
broeken voor zo'n bedrag heb je ook bij de miss etam, die zitten heerlijk, alleen wijkt de pasvorm altijd wel af en moet je echt altijd passen.
gaan dan wel maar 1 seizoen mee,maar ja voor dat eurootje lig ik daar niet wakker van..
Kleding hoeft daarom ook niet echt lang mee te gaan van mij. Ik vind het leuk om kleding weg te doen en weer nieuw te kopen 

Die doen het nog prima. Heb ook 2 jassen voor naar de paarden die al wat ouder zijn.