josewoos schreef:Aprils_joke schreef:mensen die veel harder rijden dan de toegestane snelheid en dan bumberkleven omdat je niet snel genoeg terug gaat naar de rechtrijbaan.
MAAAR VOORAL !!! vrachtwagen die elkaar in gaan halen. de 1 rijd 80 en de ander 85
Haha het laatste vind ik dus juist totaal niet ergHeb zo lang in de vrachtwagen erbij gezeten dat ik weet hoe irritant het is dat je constant achter je voorganger moet rijden die niet harder kan.
En als ze inhalen, wat kost dat nou in tijd?
Maar jouw ergernis hoor je inderdaad heel veel
Ik vind dat dus ook heel irritant.. op een 3 of 4 baansweg kun je er nog langs, maar 2 baans houden ze gewoon alles op. Daarnaast heb ik niet altijd evenveel vertrouwen in hunrijkunst, zeker niet van die oostblok vrachtwagens...
Andere ergernis is onnodig linksrijden, zeker 'snachts als de hele rechter baan leeg is...

Heb zo lang in de vrachtwagen erbij gezeten dat ik weet hoe irritant het is dat je constant achter je voorganger moet rijden die niet harder kan.

Ontspannen is veel fijner, en het scheelt qua tijd meestal niks. (Zo zie ik regelmatig mensen die al slalommend, rechts inhalend, flink gassend en door rood rijdend proberen op te schieten, en aan de andere kant van de ring gewoon weer naast me staan bij het stoplicht. Tijdswinst: 0)