laetitia schreef:Is het echt zo dat er geen vogels fluiten op Auschwitz?
Ik ben er zelf niet geweest. Maar ga maar even Googlen op "vogels Auschwitz" en je komt genoeg verslagen tegen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:Je hoort weleens dat huizen waarin iemand is overleden/vermoord/zelfmoord heeft gepleegd voor een spotprijs te koop staan omdat niemand in een 'huis met een verhaal' wil wonen. Een dorp verderop heeft bijvoorbeeld een boer zijn vrouw en hond om het leven gebracht en zichzelf vervolgens opgehangen. Het huis, een prachtige boerderij met schuren en land, staat al jaren voor heel weinig geld te koop, maar niemand komt er op af door het verhaal.
Dus ik vroeg me af of er hier mensen zijn die het wel zouden aandurven om in zo'n huis te gaan wonen? Ik denk zelf dat ik wel nuchter genoeg zou zijn om het van me af te zetten. Aan de andere kant hangt er misschien toch een bepaalde sfeer in zo'n huis?
Wat zou jij doen? Durf jij uberhaupt in een huis te wonen waarin iemand overleden is? Ik ben benieuwd!
Kanelly schreef:Klinkt als een interessant huis Cayenne
Toevallig Kop van Noord Holland?
Ben nog wel op zoek naar iets betaalbaars met genoeg ruimte.
Zou een huis er dus niet om laten staan.
Waar ik nu woon heeft ook een tragisch ongeval plaatsgevonden, zoontje van het gezin wat hier woonde is met z'n driewielertje het kanaal naast het huis ingefietst en verdronken.
Maar er is niks te merken hierOok niet als we 's nachts op die bewuste plek zitten te vissen, of nog rondje met de hond doen.
Cassidy schreef:Als het zoiets simpels zou zijn als salie branden, of een priester laten komen, dacht je niet dat er meer huizen met een verhaal verkocht zouden worden? Iedereen wil toch voor een prikkie in een prachtig huis wonen?
Cassidy schreef:laetitia schreef:Is het echt zo dat er geen vogels fluiten op Auschwitz?
Ik ben er zelf niet geweest. Maar ga maar even Googlen op "vogels Auschwitz" en je komt genoeg verslagen tegen.