Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
minka schreef:Heb het afgelopen winter ook geprobeerd om van 50 euro per week te leven, maar het lukt me gewoon exht niet. In de pauze lunchen we vaak met collega's, savonds moet ik ook nog eten en dan nog een rondje geven in de kroeg of een bioscoopje, of rekenen jullie dat niet mee? Mij lukte het in elk geval niet...
minka schreef:Heb het afgelopen winter ook geprobeerd om van 50 euro per week te leven, maar het lukt me gewoon exht niet. In de pauze lunchen we vaak met collega's, savonds moet ik ook nog eten en dan nog een rondje geven in de kroeg of een bioscoopje, of rekenen jullie dat niet mee? Mij lukte het in elk geval niet...
KoudbloedKim schreef:Valt mee hoor, ik moet ook eerlijk zeggen dat ik, juist omdat ik Kim heb, van 35 euro rond moet komen.
Ik heb gelukkig wel iemand die me uit de nood zal helpen als er inderdaad hoge dierenartskosten zouden komen, maar de hoefsmid doe ik zelf.
Als je elke week 5 euro van je weekgeld achterhoudt, heb je na 3 maanden genoeg geld voor de hoefsmid.
Als ik geen paard zou hebben, zou ik een stuk meer geld hebben om uit te geven, maar dan zou ik doodongelukkig zijn.
Voor mij is het dus een bewuste keuze en daarom klaag ik ook nooit en mis ik het ook niet.
KoudbloedKim schreef:liesjecryos schreef:Ik heb een Wajong-uitkering en ik weet niet of dat ook onder dezelfde soort bijstand valt.
Feit blijft wel dat ik 35 euro leefgeld in de week krijg.
Nynke1 schreef:KoudbloedKim schreef:Valt mee hoor, ik moet ook eerlijk zeggen dat ik, juist omdat ik Kim heb, van 35 euro rond moet komen.
Ik heb gelukkig wel iemand die me uit de nood zal helpen als er inderdaad hoge dierenartskosten zouden komen, maar de hoefsmid doe ik zelf.
Als je elke week 5 euro van je weekgeld achterhoudt, heb je na 3 maanden genoeg geld voor de hoefsmid.
Als ik geen paard zou hebben, zou ik een stuk meer geld hebben om uit te geven, maar dan zou ik doodongelukkig zijn.
Voor mij is het dus een bewuste keuze en daarom klaag ik ook nooit en mis ik het ook niet.
Jouw paard gaat dus om de 3!!! maanden naar de hoefsmid?
Nynke1 schreef:Uuhh... ja?? Eerder is bij haar niet nodig.[naam] schreef:Valt mee hoor, ik moet ook eerlijk zeggen dat ik, juist omdat ik Kim heb, van 35 euro rond moet komen.
Nynke1 schreef:Jouw paard gaat dus om de 3!!! maanden naar de hoefsmid?
Nynke1 schreef:KoudbloedKim schreef:Valt mee hoor, ik moet ook eerlijk zeggen dat ik, juist omdat ik Kim heb, van 35 euro rond moet komen.
Nynke1 schreef:Die van ons gaan om de 7/8 weken, maar goed.. Ander slag paarden ook, wellicht geen goede vergelijking.
TS, ben wel heel benieuwd hoe je het gaat ervaren dus ik lees zeker even mee. Heel veel succes!