'Dan moet je die foto maar niet posten'

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: 'Dan moet je die foto maar niet posten'

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 16:52

Opmerking was toch gewoon over de foto?

Ach, maakt ook niet uit, zij vond het niet kunnen en dat mag.
Maar ik blijf van mening dat ze dat ook gewoon tegen hem kan zeggen ipv hem een veeg uit de pan te geven.

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 17:03

Ik vind dat er voor beide kanten wat te zeggen valt. Je moet geen foto plaatsen als je er commentaar op krijgt waar je niet tegen kan met je tere zieltje (geldt niet alleen op fb maar ook op bokt en waar dan ook), maar dat lijkt hier niet het geval. Een sexueel getinte opmerking hoeven ze bij mij ook niet te flikken. Zit niet op dat soort opmerkingen te wachten van iedereen. Voor een zeer zorgvuldig geselecteerd persoon kan ik nog een uitzondering maken. In dit geval vind ik het dus een logische reactie en zeker terecht. Al had ik er wellicht als reactie onder gezet: "ik heb dan wel een harde tepel, maar zeker niet van jou. Dan word alles kurkdroog en slap als een vaatdoek!"

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 17:38

friendly schreef:
Ik vind dat er voor beide kanten wat te zeggen valt. Je moet geen foto plaatsen als je er commentaar op krijgt waar je niet tegen kan met je tere zieltje (geldt niet alleen op fb maar ook op bokt en waar dan ook), maar dat lijkt hier niet het geval. Een sexueel getinte opmerking hoeven ze bij mij ook niet te flikken. Zit niet op dat soort opmerkingen te wachten van iedereen. Voor een zeer zorgvuldig geselecteerd persoon kan ik nog een uitzondering maken. In dit geval vind ik het dus een logische reactie en zeker terecht. Al had ik er wellicht als reactie onder gezet: "ik heb dan wel een harde tepel, maar zeker niet van jou. Dan word alles kurkdroog en slap als een vaatdoek!"

Goh, dan laat je je wel kennen. :')

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 18:13

Vind ik niet. Hangt ook af van de aard van het bericht. Maar ik let ook wel op wat voor foto's ik plaats + heb ik gelukkig niet van zulke oversekste vrienden.