Tele 2 echt zo slecht?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 22:24

mymy schreef:
__Marije__ schreef:
Je kunt trouwens ook gewoon kijken hoever je zit qua data enzo hoor... gewoon inloggen op tele2, geeft je een mooi overzicht.

Die klopt dus echt niet he.

Toch jammer dit... :n >;)

Het is dat ik op vakantie ga en geen zin meer heb om een printscreen te maken en mijn gegevens weg te halen, maar als ik inlog op tele2 kan ik mijn huidige tegoed zien in percentage verbruikt (zowel min/sms als data) en kan ik heel gemakkelijk al mijn facturen inzien. Dit is bij mij nu tot vanmiddag bijgewerkt en geeft precies hetzelfde aan als mijn telefoon, want die meet vrolijk mee

HorseTimeXL

Re: Tele 2 echt zo slecht?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-13 10:54

ik heb toch besloten om een lostoestel te kopen en dan vervolgens een simonly bij telfort af te sluiten. daar heb ik nog nooit iemand over gehoord. en ook daar zullen wel af en toe probleempjes zijn. maar bij tele 2 vind ik het er toch te veel zijn.

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 10:20

Pffffffffff krijg iedere keer een mail van tele 2, ze zouden mijn kapotte toestel houden. Krijg ik mail dat ze hem, naar me gaan op sturen, dan weer niet. dan weer een mail dat ze het toestel aangetekend hebben verstuurd en dat post nl het weer aan hun hebben terug gestuurd.

Pam87

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-13 15:28

ja tele2 is goed bezig :P
ik word er echt moe van.

Nu weer ene hoge rekening grrrr. en niks over mijn verbruik etc.

Zie ik dus dat ze mijn abbo gewoon hoger hebben gezet dat is toch vaag.

Jamiefris

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-14 10:20

Ik heb ook problemen met tele 2. Gister ben ik terug uit oostenrijk gekomen en nu geeft mijn simkaart aan geen service. Dit deed die ook toen ik van nederland naar oostenrijk ging. Toen heb ik een 1 voor de simcode gezet en het was klaar nu werkt dit dus niet.. iemand die weet hoe ik dit oplos?

KittyDylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-14 10:22

Ik heb ook Tele2. Ik heb er nog nooit problemen mee gehad.