Nu breekt mijn klomp... vrouwens zijn soms ook lomp?!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

troi

Re: Nu breekt mijn klomp... vrouwens zijn soms ook lomp?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 15:08

Trouwens wel erg schattig dat er nog mannen bestaan die verbaast zijn over het feit dat vrouwens 'soms' lomp zijn :D

Sababber

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 15:12

:') een man schattig noemen vinden ze altijd een nee :))

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 15:16

inochiyo schreef:
troi schreef:
Leuk topic! Ik ben niet zozeer boerderig en schetrig als wel totaal niet romantisch. Manlief heeft wel eens romantisch bloemblaadjes in het huis gegooid, dat wekt bij mij vooral stofzuigneigingen op ipv romantiek..

Een stofzuiger zuigt... jij krijgt zuigneigingen als je man romantisch doet, jouw man ziet jouw vast heel erg graag :j

Man is niet zo stoffig helaas voor hem :P

Maar hij ziet me desondanks reuze graag :o

AustriaTrick

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 17:52

Gevoelloos betreft de guys.. ik zie nooit iemand zitten terwijl ik wel wil daten haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 17:54

AustriaTrick schreef:
Gevoelloos betreft de guys.. ik zie nooit iemand zitten terwijl ik wel wil daten haha.

Ik heb last van datzelfde syndroom :') Raak behoorlijk snel uitgekeken.. Iemand moet wel heel leuk en interessant zijn om mijn aandacht te kunnen houden :=

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 17:58

Jep ik ook ook! :D Mijn vriend kan lomp zijn, maar ik kan er ook wat van! Gelukkig het ene moment wat minder als de ander, van beschamend tot hilarisch!

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 18:21

Ik ben lomp... ik stoot met knie, elleboog, hoofd, noem het maar op, op de pijnlijkste plaatsen en op de best gekozen momenten... :D
Ook ben ik alles behalve romantisch, en is vriendlief dat juist wel... zorgt soms ook voor lompe acties. :o

Lis_Ol

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 09:50

Ik ben erg lomp, stoot vaak zat mijn hoofd, schop mijn vriend vaak zat snachts uit bed.
en kreeg laatst ook nog te horen dat ik zo nu en dan ook lekker lomp gebekt kan zijn.. (en dat kreeg ik van een man te horen :+ )

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 09:58

Ik ben ook lomp, zowel fysiek als in de omgang :P Loop overal tegenaan, stoot me overal tegen en ik gooi altijd van alles over de grond. Daarnaast ben ik een ster in het maken van lompe opmerkingen (bewust en onbewust), heb ik vaak de subtiliteit van een stoeptegel en zet ik mezelf regelmatig voor schut :D

superrobke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 10:22

Ik heb net alles eens door gelezen, denk dus dat ik wel voor lompe vrouwen val :D
In ieder geval die van mij kan ik zo in de diverse berichten plaatsen, wilt ook overal dwars door heen, zelfs
dwars door een bed wat al zo'n jaar of 6 op de zelfde plaats staat, resultaat een gebroken teen.

En dan bedoel ik echt dwars er door heen , was wel 's morgens vroeg. :z
Ze zit ook altijd onder de blauwe plekken, nu heeft ze die wel makkelijk maar toch.

vorige week nog: ik zei, als je op jou knokkel van je vinger bijt dan kan je veel harder stompen, krijg ik me toch een knal.
moes wel ff vloeken, maar ja het werkte wel zei ze. :j :j :j

Dat lompe heeft wel zo zijn voordelen, ze is lekker recht door zee en ik weet gelijk wat ik aan haar hebt.

dus voor mijn geldt respect voor lompe vrouwen _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

succes met jullie lompe actie, reacties hier zijn toch zo'n beetje van het vrouwvolk /3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 10:35

Vriendlief zijn bed uitwerken, boertjes laten (oeps), buitendeur voor zn neus dichtgooien, verkeerd geplaatst elleboogje tijdens een stoeipartij, een flinke klodder ijskoude aftersun op zijn rug laten vallen en dan heel onschuldig sorry zeggen.

GlenFiddich

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-13 20:09

troi schreef:
Trouwens wel erg schattig dat er nog mannen bestaan die verbaast zijn over het feit dat vrouwens 'soms' lomp zijn :D

Het verbaast mij niet dat vrouwen soms lomp zijn. Met twee zussen en na een aantal vriendinnen gehad te hebben heb ik aardig wat ervaring met lompe vrouwenacties. Dat neemt niet weg dat sommige acties inderdaad schattig of op zijn minst grappig kunnen uitpakken :) behalve als je zelf het lijdend voorwerp bent natuurlijk. Uit bed geschopt worden en vooral knietjes zijn... onbeschrijflijk.

Ik zag ook een aantal boeren en scheten passeren, wat er op zich wel op wijst dat ze zich ontspant. Letterlijk en figuurlijk. Al denk ik dat zoiets makkelijker gebeurt naarmate de relatie gevorderd is. Maar dat geldt misschien voor lompheden in het algemeen?

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 20:15

GlenFiddich schreef:
troi schreef:

Het verbaast mij niet dat vrouwen soms lomp zijn. Met twee zussen en na een aantal vriendinnen gehad te hebben heb ik aardig wat ervaring met lompe vrouwenacties. Dat neemt niet weg dat sommige acties inderdaad schattig of op zijn minst grappig kunnen uitpakken :) behalve als je zelf het lijdend voorwerp bent natuurlijk. Uit bed geschopt worden en vooral knietjes zijn... onbeschrijflijk.

Ik zag ook een aantal boeren en scheten passeren, wat er op zich wel op wijst dat ze zich ontspant. Letterlijk en figuurlijk. Al denk ik dat zoiets makkelijker gebeurt naarmate de relatie gevorderd is. Maar dat geldt misschien voor lompheden in het algemeen?

Ho ho, dat is fout nummer 1. Boeren en scheten zijn nóóit veroorloofd. Ook niet naarmate de relatie vordert, ook niet na het 25-jarig jubileum. Gewoon nooit. :')

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 20:16

Saskiaatje schreef:
GlenFiddich schreef:

Ho ho, dat is fout nummer 1. Boeren en scheten zijn nóóit veroorloofd. Ook niet naarmate de relatie vordert, ook niet na het 25-jarig jubileum. Gewoon nooit. :')

Hoezo niet? :')

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 20:18

Hard boeren, overal :o
Of het nou op visite is of gewoon op bezoek naar een lokaal kerkje in een buitenlands dorp. Ik boer echt overal. Sorry :')
Krijg vaak te horen; was jij dat??? Zo'n kleine vrouw en dan zo'n mannelijk geluid ineens :')

Heb ook het uniform van een collega voor de grap hard losgetrokken... Bleek ze alleen maar een bh eronder te dragen :')
Sorry!

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 21:39

Saskiaatje schreef:

Nou inderdaad :) Ik ben eens van de bank bij vriendlief opgestaan, achter de deur gelopen, deur dicht en 2 seconden later kwam ik alweer binnen. Hij zo: wat doe jij nou weer :? Ik moest een scheet laten :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 22:35

Thuis onder ons 2 hou ik me daar niet voor in, dat is immers ongezond. Op bezoek doe ik dan weer mijn best om het binnen te houden of ik ga op zijn minst naar de wc om daar even mijn gang te gaan. Maar niet in bijzijn van anderen.
Ook niet wanneer er thuis bezoek is, dan zonder ik me ook even af.

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 22:36

Ik zeg altijd dat mn vriend lomp is (lees: per ongeluk mn hoofd tegen dingen aan slaan als hij in een enthousiaste bui dingen aan wil wijzen bijvoorbeeld)

Maar ik krijg het altijd voor elkaar om op de een of andere lompe manier mn elleboog, knie of vuist in zn edele delen te planten.... :')

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-13 13:08

VisibreTeam schreef:
Ik zeg altijd dat mn vriend lomp is (lees: per ongeluk mn hoofd tegen dingen aan slaan als hij in een enthousiaste bui dingen aan wil wijzen bijvoorbeeld)

Maar ik krijg het altijd voor elkaar om op de een of andere lompe manier mn elleboog, knie of vuist in zn edele delen te planten.... :')

_O-

Ik had dat ook zo erg, in het begin van de relatie nog wel.. :o Nu gaat het best goed :D

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-13 13:13

Het ging even een poosje goed, maar nu is het weer heel erg :')

_Kimo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-13 13:21

Lompe vrouwen.. Zoek het op in het woordenboek, en je ziet mijn foto staan :=

Ik ben echt het toppunt van lomp! (en onhandig) Zo zeg ik vaak dingen voordat ik er over na denk, loop meerdere keren per dag ergens tegen aan, of laat wat vallen. Iets verplaatsen in huis is ook echt geen optie! Ookal staat het maar een paar cm een andere kant op, ik loop er gegarandeerd tegen aan! Struikel ook regelmatig over de honden.

Ongewenste knietjes/elleboogjes ontvangt mijn arme man helaas ook. Zelfs hielen! Lig dat met m'n benen op hem, en wil dan draaien en dan vergeet ik even dat mijn hiel precies bij z'n zaakje ligt :o

Laatst heb ik ook mezelf in m'n been gestoken met een riek.. val geregeld over kiezel steentjes oid. En klussen is ook niet aan mij besteed! Toen ik net een jaartje verkering had met mijn man had ik een nieuw bed gekocht. En ik wou heel trots laten zien hoe goed ik het plankje had vast gemaakt! (vraag me niet waarom :+ ) Dus ik trekken en zeggen: Kijk, hoe AUW!!
Je raad het al, plankje vol tegen m'n neus, met als gevolg een gebroken neus, overal bloed, gatsie..

Zo zakte ik n jaar of 2 geleden ook als enige door het ijs.. 100e mensen aan het schaatsen, en ik zak er door heen :+

Zo zijn er helaas nog 1001 dingen...

GlenFiddich

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-13 20:10

Behalve knietjes in edele delen zijn er toch nog mogelijke lompheden in een relatie. Qua uitspraken of gedrag heb ik anders nog niet zo veel zien opduiken hier.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-13 20:25

Hier gaat dat nu even niet, vriendje zit weer in Aussieland tot minstens 1 oktober ;(
Via mail hebben we veel minder van die opmerkingen en kan er nu ook even geen bedenken uit het verleden van mezelf.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-13 20:29

Vriendlief was 5 week geleden naar de kapper geweest; liet vol trots zijn nieuwe kapsel zien... Mijn reactie; lieverd! Waarom heb je niet verteld dat je het leger in gaat! :')
(Hij was zo blij met zijn kapsel, maar o wat was het lelijk! Het is gelukkig alweer wat langer :') )

GlenFiddich

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-13 20:34

Varekaj schreef:
Hier gaat dat nu even niet, vriendje zit weer in Aussieland tot minstens 1 oktober ;(
Via mail hebben we veel minder van die opmerkingen en kan er nu ook even geen bedenken uit het verleden van mezelf.

Dus je bent weer eenzaam en alleen }>

Maar even serieus, succes met het overbruggen van die periode, moet niet gemakkelijk zijn. Hopelijk kunnen jullie goed contact houden.