Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
een man schattig noemen vinden ze altijd een nee
inochiyo schreef:troi schreef:Leuk topic! Ik ben niet zozeer boerderig en schetrig als wel totaal niet romantisch. Manlief heeft wel eens romantisch bloemblaadjes in het huis gegooid, dat wekt bij mij vooral stofzuigneigingen op ipv romantiek..
Een stofzuiger zuigt... jij krijgt zuigneigingen als je man romantisch doet, jouw man ziet jouw vast heel erg graag
Mijn vriend kan lomp zijn, maar ik kan er ook wat van! Gelukkig het ene moment wat minder als de ander, van beschamend tot hilarisch! 

)
Loop overal tegenaan, stoot me overal tegen en ik gooi altijd van alles over de grond. Daarnaast ben ik een ster in het maken van lompe opmerkingen (bewust en onbewust), heb ik vaak de subtiliteit van een stoeptegel en zet ik mezelf regelmatig voor schut
troi schreef:Trouwens wel erg schattig dat er nog mannen bestaan die verbaast zijn over het feit dat vrouwens 'soms' lomp zijn
behalve als je zelf het lijdend voorwerp bent natuurlijk. Uit bed geschopt worden en vooral knietjes zijn... onbeschrijflijk.GlenFiddich schreef:troi schreef:Trouwens wel erg schattig dat er nog mannen bestaan die verbaast zijn over het feit dat vrouwens 'soms' lomp zijn
Het verbaast mij niet dat vrouwen soms lomp zijn. Met twee zussen en na een aantal vriendinnen gehad te hebben heb ik aardig wat ervaring met lompe vrouwenacties. Dat neemt niet weg dat sommige acties inderdaad schattig of op zijn minst grappig kunnen uitpakkenbehalve als je zelf het lijdend voorwerp bent natuurlijk. Uit bed geschopt worden en vooral knietjes zijn... onbeschrijflijk.
Ik zag ook een aantal boeren en scheten passeren, wat er op zich wel op wijst dat ze zich ontspant. Letterlijk en figuurlijk. Al denk ik dat zoiets makkelijker gebeurt naarmate de relatie gevorderd is. Maar dat geldt misschien voor lompheden in het algemeen?
Saskiaatje schreef:GlenFiddich schreef:
Het verbaast mij niet dat vrouwen soms lomp zijn. Met twee zussen en na een aantal vriendinnen gehad te hebben heb ik aardig wat ervaring met lompe vrouwenacties. Dat neemt niet weg dat sommige acties inderdaad schattig of op zijn minst grappig kunnen uitpakkenbehalve als je zelf het lijdend voorwerp bent natuurlijk. Uit bed geschopt worden en vooral knietjes zijn... onbeschrijflijk.
Ik zag ook een aantal boeren en scheten passeren, wat er op zich wel op wijst dat ze zich ontspant. Letterlijk en figuurlijk. Al denk ik dat zoiets makkelijker gebeurt naarmate de relatie gevorderd is. Maar dat geldt misschien voor lompheden in het algemeen?
Ho ho, dat is fout nummer 1. Boeren en scheten zijn nóóit veroorloofd. Ook niet naarmate de relatie vordert, ook niet na het 25-jarig jubileum. Gewoon nooit.

Saskiaatje schreef:Ho ho, dat is fout nummer 1. Boeren en scheten zijn nóóit veroorloofd. Ook niet naarmate de relatie vordert, ook niet na het 25-jarig jubileum. Gewoon nooit.
Ik ben eens van de bank bij vriendlief opgestaan, achter de deur gelopen, deur dicht en 2 seconden later kwam ik alweer binnen. Hij zo: wat doe jij nou weer
Ik moest een scheet laten
VisibreTeam schreef:Ik zeg altijd dat mn vriend lomp is (lees: per ongeluk mn hoofd tegen dingen aan slaan als hij in een enthousiaste bui dingen aan wil wijzen bijvoorbeeld)
Maar ik krijg het altijd voor elkaar om op de een of andere lompe manier mn elleboog, knie of vuist in zn edele delen te planten....

Nu gaat het best goed

) Dus ik trekken en zeggen: Kijk, hoe AUW!!

) Varekaj schreef:Hier gaat dat nu even niet, vriendje zit weer in Aussieland tot minstens 1 oktober![]()
Via mail hebben we veel minder van die opmerkingen en kan er nu ook even geen bedenken uit het verleden van mezelf.