proud of myself! het gevecht tegen overgewicht gewonnen!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 21:29

Wat goed! En wat ben je een mooie vrouw zeg, heel knap van je dat je dit 'zo maar even' hebt gedaan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 21:29

Ik vind het ZOOOOOOOO KNAP, echt heel erg veel respect heb ik hiervoor.
Ongelooflijk dat iemand zo vastberaden en doelgericht kan zijn..

Wat heeft jou nou echt over de streep getrokken innerlijk om dit te bereiken? Wat was jouw stok achter de deur?

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 21:30

animalwoman schreef:
ik kan niet veel sporten ivm met zwakke knie en enkel hardlopen en kracht met benen mag ik niet
en ik let al heel erg op wat ik eet ik snoep niet enzo en eet vet vrije dingen
maar het gaat er maar niet af

Ook zonder sporten kun je afvallen, afvallen is een kwestie van minder caloriën binnen krijgen dan dat je verbruikt. Met gezonde voeding is dat ook zonder sporten goed mogelijk, ik ben zonder sporten inmiddels ruim 30 kilo kwijt in de 260 dagen dat ik nu bezig ben. Ik log alles wat ik eet maar ook wat ik doe op http://www.myfitnesspal.com en voor mij werkt dat super!
Vetvrij is trouwens niet zaligmakend, goede vetten heb je nodig. En snoepen af en toe ook. Ik eet heel regelmatig gewoon lekker chocolade, maar geen hele repen meer maar slechts een paar blokjes. En vandeweek een keer een frietje of 's avonds lekker een ijsje. Maar dan moet ik dus met andere dingen wel opletten. Ooit ook met Montignac en South Beach veel afgevallen maar dat houd de gemiddelde mens gewoon geen leven lang vol en stop je daar mee dan verval je weer heel snel in je oude gewoontes omdat je je leefpatroon niet zo hebt aangepast dat het ook een leven lang vol te houden is. Dit wat ik nu doe is dat wel. Ik hoef geen lekkers te laten staan, alleen 'verstandig om te gaan' met dat lekkers en met behulp van myfitnesspal.com lukt dat.

magicmist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-13 21:31

mijn stok achter de deur was de wens om een x op mijn welshjes te kunnen zitten!

en dat is gelukt!

Maureen95

Re: proud of myself! het gevecht tegen overgewicht gewonnen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 21:31

Wauw! wat vet! echt respect voor jou zeg en fijn dat je nu weer op je welshjes kan zitten!

K_im

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 21:32

Wat ontzettend knap van je! Jou verhaal motiveert mij weer om dat tandje bij te zetten en ik hoop over enkele jaren te kunnen zeggen dat ik je goede voorbeeld heb kunnen volgen!

Chessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 21:32

Wow, respect MagicMist!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 21:33

Tamara, ik ben trots op jou wijffie <3

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 21:34

Wow wat ben jij veranderd!
Echt top.
Heel veel respect voor mensen die zo veel discipline hebben om dit te kunnen.
Want met alleen een hulpmiddel kom je er volgens mij niet.
Je moet zelf ook echt willen.

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 21:34

Wat mag jij ongelooflijk trots op jezelf zijn!
Project lekker wijf is geslaagd.

Urbiezira

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 21:35

Jeetje zeg wat een prestatie! :oo ongelooflijk geniet ervan! :D

Milligan

Wauw....wat ontzettend knap!!! Ik vind het totaal niet egocentrisch, hier mag je zeker heel erg trots op zijn!!

monique1983

zo echt super goed gedaan kan je zeker trots op zijn

Suzanne F.

Jeeetje dat is knap!! Wat een verschil! Jaloers!! Diep respect. _/-\o_

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 21:40

Egocentrisch is als je het zelf niet in de gaten hebt. Egoistisch is als je het wél in de gaten hebt. En dit topic IS egoistisch... en weet je, dat mág! Jemig, respekt!!!!!!! Ongelofelijk, 77 kilo kwijt!!! Ik zit al aan te modderen met de 13 dsie ik kwijt wil, ik ben weer volop gemotiveerd! Wat zie je er super, super uit! En wat zal je haf blij zijn (sorry dat ik het zeg, maar 120 kilo dragen of 43 is toch éffe een verschil!)!

+:)+ +:)+ +:)+ +:)+ +:)+ +:)+ +:)+ +:)+ +:)+ +:)+

delerium

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 21:42

Wow, dat is niet zomaar een gevechtje dat je hebt gewonnen, dat is een waanzinnige prestatie!
Wat ontzettend knap!!!

Het staat je goed ook, al moet ik zeggen dat ik je in je dikkere dagen ook een mooie vrouw vond. Je hebt een heel sprekende uitstraling en alle foto's zijn zoooo verschillend; echt super :j

Hulde :j

magicmist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-13 21:47

delerium schreef:
Wow, dat is niet zomaar een gevechtje dat je hebt gewonnen, dat is een waanzinnige prestatie!
Wat ontzettend knap!!!

Het staat je goed ook, al moet ik zeggen dat ik je in je dikkere dagen ook een mooie vrouw vond. Je hebt een heel sprekende uitstraling en alle foto's zijn zoooo verschillend; echt super :j

Hulde :j

thanks!!
en de rest ook natuurlijk!

Vayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 21:51

Maureen95 schreef:
Wauw! wat vet! echt respect voor jou zeg en fijn dat je nu weer op je welshjes kan zitten!

:') moest hier stiekem wel om lachen :D

Jeetje wat mag je hier trots op zijn!! Je bent gewoon bijna 2/3 van je oude gewicht kwijt! Je ziet er super uit, je herkent je echt niet meer terug van de oude foto's vind ik.
Het zal nog wel een tijd duren voor je in je hoofd ook zoveel bent afgevallen. Ik ken iemand die ook zoveel afgevallen is en die pakte heel lang nog naar te grote kledingmaten en zag zichzelf lang dikker dan ze in werkelijkheid was.

Kun je nu ook gewoon redelijk normaal eten in de zin van dat je bijv. mee uit eten zou kunnen gaan?

En nog een brutale vraag, maar gebruik je nu geen corrigerende onderkleding o.i.d. ondanks dat je geen overtollig vel hebt hoeven laten weghalen? Van die laatste foto op je paardje zou ik nooit durven geloven dat je ooit 120 kg hebt gewogen, zo ontzettend goed zie je er uit!
Zelf ben ik 20 kg afgevallen en na 2 bevalling merk ik dat ik mijn buik toch iets minder straks en mooi vind :')

magicmist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-13 21:54

ik kan redelijk goed eten.
als ik maar rustig eet en ik weet wat ik kan eten. te zoet en te vet is uit den boze.

ik ga regelmatig mee uit eten, maar dan doen we tapas of een onbeperkt eten restaurant.
dan kan ik zelf mijn tempo bepalen.

ik gebruik wel corrigerende hempjes.
ik heb wel een foto in bikini. dan zie je dat ik wel vel heb, maar niet overdreven veel..
kan ik je evt sturen in pb :D

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 21:55

Goed gedaan zeg!! Knappe vrouw ben je! :-)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 21:55

Ik moest echt een paar keer kijken naar je foto's, wat ontzettend knap dat je dit gelukt is _O_
Fijn dat je huidoverschot zo meevalt!

En dit geeft mij weer een boost voor de 10kg die ik nog (minimaal) kwijt wil!

SienenIvo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 21:57

Wat geweldig heb je dat gedaan! :D :wow:
Ik snap niet dat je van je eerste foto's naar dit bent geraakt! Niet slecht bedoeld ofzo! HELEMAAL GEWELDIG dat je dit voor mekaar hebt! +:)+ +:)+ +:)+ +:)+

Ik ben nou bezig met 5 kilo in een maand en dan mag ik blij zijn dat het lukt,maar als ik dit zie is dat natuurlijk niets!

MelisWess

Re: proud of myself! het gevecht tegen overgewicht gewonnen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 21:58

Heel erg knap! Je lijkt wel een heel ander mens! hihi Je kan trots op jezelf zijn!

meganx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 21:59

_/-\o_ wat knap van je !
Je bent een mooi voorbeeld voor andere bokkers denk ik ! Petje af :D

BounceBabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 22:00

Femme fatale! _/-\o_ Bikkel!