Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Raponsje schreef:Oh, nee ik wil inderdaad goedkoop plastic ding.
Hier noemen we een wagen waar een kind in kan zitten een buggy, vandaar. Een pram is voor de echte mini's om lekker in te slapen.
Die heb ik al eentje, maar tegen de tijd dat we gaan verhuizen kan die de deur uit en mag er een model voor in de plaatst komen waar we lekker flink actief mee kunnen doen.

Iris82 schreef:Sabbel, je kunt toch niet met een buggy gaan hardlopen?
Daar heb je echt een voor nodig met luchtbanden.
TS, als ik jou een advies mag geven:
- Maxi Cosi Mura 3 http://www.bol.com/nl/p/maxi-cosi-mura- ... 001444305/
of
- Urban Jungle Mountain https://www.geboortewinkel.nl/kinderwag ... 4QodX10Awg
Geen plastic prul met wieltjes waardoor de buurvrouw me 3 blokken verderop al weer thuis hoort komen en mijn kind er onderweg 7 keer uitvalt. Raponsje schreef:NathalietjeB: Wat een goed idee skeeleren! Had ik nog helemaal niet bedacht.
Maar wat is het verschil tussen een buggy en wandelwagen dan?
Ik dacht dat een buggy gewoon het vervolg is van een kinderwagen, waar ze dus in zitten en niet liggen.
Hij moet trouwens ook stevig genoeg zijn zodat ik er 1 a 2 keer per week rustig mee kan hardlopen.
waarop je dus je bak of maxi cosi kan zetten dan hoef je geen 2 a 3 kinderwagens te kopen Raponsje schreef:Aan de ervaringsdeskundigen:
Accepteren jullie kinderen dat je ze in de kinderwagen vast snoert en lekker er op uit gaat?
Ik ben zo bang voor dat eerste moment dat ze de supermarkt bij elkaar krijst of een dagje dierentuin helemaal niet kan waarderen. Want "ik krijg natuurlijk nooit zo'n kind wat in het openbaar schreeuwt en jankt".
Voor de duidelijkheid, ik zoek een goede fijne wagen.Geen plastic prul met wieltjes waardoor de buurvrouw me 3 blokken verderop al weer thuis hoort komen en mijn kind er onderweg 7 keer uitvalt.
Raponsje schreef:Aan de ervaringsdeskundigen:
Accepteren jullie kinderen dat je ze in de kinderwagen vast snoert en lekker er op uit gaat?
Ik ben zo bang voor dat eerste moment dat ze de supermarkt bij elkaar krijst of een dagje dierentuin helemaal niet kan waarderen. Want "ik krijg natuurlijk nooit zo'n kind wat in het openbaar schreeuwt en jankt".
Voor de duidelijkheid, ik zoek een goede fijne wagen.Geen plastic prul met wieltjes waardoor de buurvrouw me 3 blokken verderop al weer thuis hoort komen en mijn kind er onderweg 7 keer uitvalt.
Raponsje schreef:Aan de ervaringsdeskundigen:
En dat wil die van mij ook niet in de wandelwagen, want alles is veel te interessant.Raponsje schreef:Lig stand hoeft niet, mogelijkheden om veel spullen mee te nemen zou wel ideaal zijn.
Raponsje schreef:Wanneer ons kind nog klein is zijn we sowieso tijdens slaap momenten thuis. Tijdens de wakker momentjes kan ze dan mooi een uurtje mee. Als ze wat ouder is dan komen de grotere uitstapjes wel.
.
al hebben ze net geslapen, dan vallen ze door het rijden alsnog in slaap. Je gaat toch al gauw snel langere stukken weg hoor. Ze slapen in de wagen vaak juist lekker en met alleen tussen slaapjes door weggaan kom je weinig buiten.
Sabbel schreef:Ik heb alleen geen ervaring met hardlopen achter een kinderwagen. Geen idee of een 3 of 4 wieler dan fijner is? Easywalker heeft ze beide, de sky en de quatro als ik me niet vergis.

luchtbanden zijn wel écht een aanrader voor het comfort. En een 4 wieler is stabieler (denk aan duwen met1 hand als je je pony vast hebt).