Rare opmerkingen tijdens het uitgaan!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

jorretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 17:18

goed toppic dit _/-\o_

ik was een keer aan het stappen met vrienden, roept er een voorbijganger Sjezus wat ben jij mooi man! Tegen mij.
Zegt een van mijn vrienden, euh tis een meisje hoor :')

Weet niet welke van die 2 opmerkingen ik nou het hardst om moest lachen.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 17:22

Foute party met paar bokkers, wij dus helemaal gekleed in foutheid. Komt een gozer in normale kleren aanlopen;
Kan je goed met zijn 5e dansen? (wij waren met vier)
-Uuuhh watte?
Ja zouden jullie 4e met mij willen dansen
-Uhm ja, zou wel kunnen hoor. Maar daarvoor moet je wel in stijl zijn ;).

Toen liep ie verdrietig weg :').

Of met carnaval (was als superwoman)
Hee superwoman, kan jij ook super dingen in een andere kamer?

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 17:32

Queelens schreef:
Met oud en nieuw was ik opstap in Breda en was er een jerel tegen me aan t praten. Ik verstond er serieus he-le-maal niks van. Dus na 5x wat?! Te hebben gezegd gaf ik mn telefoon en zei ik: schrijf maar op wat je wil zeggen :')
Schrihft die zn nummer op.. Ik dacht rot op en wistte zn nummer weer. En even later liepen we naar buiten en hoorde ik 'ohh, I really like you'

Was die dus engels, vandaar dat ik er weinig van verstond :=

Wel knap mij leuk vinden zonder dat we n fatsoenlijk woord hadden gewisseld :+

Ja, dat was leuk :')

Ik zit diep na te denken, maar ik heb toch vooral veel foute opmerkingen..
Wij liepen door de stad, komt er een gozer voor me staan "Hey, jij hebt lekkere tieten" en hij liep weer door.
Een of andere kerel die ik zéker een jaar lang tegen ben gekomen met stappen, maar nooit wat tegen gezegd heb "Hebben wij gezoend?".

Die van de knipoog is wel een leuke :))

jorretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 17:36

Oh ja nog 2 rare opmerkingen, maar beide zonder verdere bedoelingen:

Jij bent echt een klassieke schoonheid!
oh nou bedankt (gast was vrij duidelijk gay).

Ik zat een keer in de trein, (oudere) man tegen over me kijkt me doordringend aan, voelde me een beetje ongemakkelijk daardoor. Zegt ie jij hebt de donkerblauwste ogen die ik ooit heb gezien, mooi hoor!
nou eh bedankt?

Roosch

Re: Rare opmerkingen tijdens het uitgaan!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 17:41

Dat laatste vind ik nou een typisch oprecht compliment. Mooi toch?

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 17:43

Hij: "Neuken?"
Ik: "Ja, hoor."

Dat gezicht was priceless.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 17:44

Ik vind het allebei grote complimenten eigenlijk....

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 17:45

Ah nu je het zegt Emma, inderdaad. Een oprechter compliment dan van een homovriendje kun je je niet wensen meestal. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 17:50

Ja als mijn gay best friend tegen me zegt dat ik lekker uit zie vanavond vind ik dat een groter compliment dan als een straight guy het tegen me zegt :+ M'n beste vriend zegt het in ieder geval omdat hij het echt meent en niet omdat hij in mijn broek wilt :=

Piuni

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 18:02

Ik was een keer in de aphotheek met mn moeder en toen kwam er een man naar ons toe. Hij gaf me een appel waarbij ik zei: Nee houd maar mag geen vreemde dingen aannemen van mn moeder zegt me moeder: Wij zijn niet zo arm om geen vreten te kunnen betalen. Gaat die man aan mijn haren zitten en zegt ie dat ik mooi haar had, mijn moeder heeft toen gezegt dat ie snel moest oprotten. Toen even later zei hij loop maar even mee meisje (toen me moeder niet keek) Ik naar mn moeder toe en die heeft hem een trap in zn ballen verkocht ;p. Dat was een paar jaar geleden maar was super eng. En ja hoor 2 maanden geleden was ik met een vriendin n t dorp komen we die man tegen. Hij heeft me 10 minuten lang lopen aanstaren.... WEIRDO

En een keer toen kwamen er jongens langs en die zeiden: WIJ WILLEN TIETEN ZIEN en toen vroegen ze of ik me uit wou kleden. Ik zo: Nee jullie dingen zijn te klein! Toen weggelopen. Ze durften niks meer te zeggen hahaha geweldig.

En laatst was ik in een pretpark en liep een man mij de hele tijd aan te kijken. bah bah bah.

Was vroeger ook in de bibliotheek kwamen er 2 jongetjes gingen me kont filmen, ik had dat in de gaten en liep naar hun achterkant toe en ging hun filmen. Hun reactie: Ooh... ooh sorry....

Ik ken ook een vriend en die was verliefd op een meisje en ging die haar buik likken. Meisje heeft hem ff een klap gegeven.

Ik ken ook een vriend die een keer op straat liep naast mij en kwam er een kleuter aan die vroeg of hij mijn vriend mocht zoenen.

Tja ik ken ook mensen met hele rare openingszinnen:

Mijn waaier heet Sjaak.
Spater Alligator.
I want you tooo staayyy ookal ben je een beetje gayyyyy.
Ik zweet tussen me reet.

En nog veel meer ;p

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 18:10

Haha geniale dingen komen voorbij. Ik had laatst nog eentje, die vond mij blijkbaar wel wat.
Komt naar me toe;
'Mis je me al?'
Ik: 'uh nee, ik ken je niet dus kan ik je ook niet missen.'
Hij: 'Oh, nou ik ben ***' en loopt weg.
Even later komt ie er weer aan; 'Mis je me nu al?'
Ik: 'Nee, sorry'
En dat ging de hele avond zo door :')

xAmigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 19:18

Jongen in de rij voor de pin-automaat: "Wat heb jij beláchelijk rechte tanden zeg :?" Het klonk gewoon als een verwijt. Ik wist niet of ik hem moest bedanken of me moest verontschuldigen. :')

Verder met uitgaan genoeg vage opmerkingen gehad, maar er schiet me zo even niks te binnen. Wel heeft een vriendin van mij een keer een jongen wijsgemaakt dat ze afstamde van Mozart.

Rooslovely

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 19:29

Paar festivals geleden komt er een kerel na me toe, met een dikke grijns zegtie; hee blondje jij hebt een opening en ik heb zin, met een dikke knipoog erachteraan. Het was echt geen lelijke jongen om te zien, maar mijn flesje water heeft toch echt zijn gezicht gevonden. Ik kan er nu wel om lachen maar op dat moment dacht ik echt wtf is dit :P

Silkaay

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 19:42

Vriendin van me tijdens het uitgaan

Jongen: Hé, heb jij een vriendje?
Vriendin: ja, 6 zelfs (doelde op haar idolen dus :') )
JOngen: Owh echt, wauw, hoe doe je dat?

Dat gezicht was goud waard :))

Mandy517

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 20:03

'Als jij een kraakpand was, zou ik je helemaal uitwonen'.
Ik wist even niet hoe ik moest kijken, na een minuut barstte ik in lachen uit :=

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 20:14

Hihi er komen hier opmerkingen voorbij waarvan ik ook met mn bek vol tanden zou staan..:p

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 20:15

Mandy517 schreef:
'Als jij een kraakpand was, zou ik je helemaal uitwonen'.
Ik wist even niet hoe ik moest kijken, na een minuut barstte ik in lachen uit :=

Whahaha _O-!

Reneee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 20:58

Ooh wat een hilarisch topic :')

Vaak genoeg dingen mee gemaakt maar lang niet alles onthouden.

Heb nog wel echt een bizar verhaal van nog niet zo heel lang geleden
Een gozer zat nogal afkeurend naar een gayfriend te kijken. Dus ik loop een beetje geïrriteerd naar die gozer toe: "Ja hij is gay dat heb je goed gezien." Vraagt die gozer uit het niets: "Zullen we een dansje wagen?" Dus ik: "Ehm nee" Hij: "wil je dan wat drinken" Ik: "Ehm nee dankje" Hij: "Wijntje goed?" Ik: "Ik hoef niks." Gaat die vervolgens wijn halen en een biertje voor zichzelf. "Mag ik je nummer?" Ik: "Nee, ik heb al een vriend dus heb niet echt het behoefte aan nummers van vreemde jongens in m'n telefoon." Begon die vervolgens een praatje te maken dus ik wilde niet al te onbeleefd zijn dus praatte even met 'm. Begon die over m'n vriend: Of die hier was? Ja dat was die. Waarom ik dan niet bij hem stond? Omdat ik ook m'n vriendinnen heb. Of hij een kusje mocht omdat m'n vriend dat toch niet kon zien. "Nee" Met vervolgens de mededeling dat ik terug ging naar m'n vriend(inn)en. Liep die notabene me achterna, m'n vriendinnen hadden het scenario aangezien, het nodige op en vonden het hilarisch dus lieten me lekker in m'n sop gaar koken. Vroeg die nogmaals om m'n nummer dus ik dacht slim te zijn en vroeg om zijn nummer en dat ik hem dan wel zou berichten. Helaas verstond ik hem niet dus nam die het van me over om z'n nummer in te typen, drukte die gelijk op bellen en had die dus als nog m'n nummer (hij was slimmer dan ik := ) Dus ik werd tot hoe ver ik hem eigenlijk al eng vond ook nog eens boos dus rende letterlijk weg. Mijn eerste toevluchtsoord was de wc, eenmaal op de wc ging ik m'n vriendinnen bellen maar enkelen waren al naar huis en anderen reageerden niet. Ik denk dat ik 5 minuten op de wc heb gezeten en uiteindelijk naar de andere zaal ben gerend op zoek naar vriendlief. Gelukkig stond die nog steeds op bijna hetzelfde plek en na me hard uitgelachen te hebben, had die toch wel medelijden met me :')
Krijg ik vervolgens een sms: Ik zag je net Ik: ? Hij: Ja zoenen met die gozer, kom hierheen. Ik: Ik had gezegd dat ik een vriend had. Hij: Kom hierheen ik wil met je praten. Ik reageerde niet meer. Hij: Kom hierheen, laat die gozer met rust. Hij: Ben je bang van hem ofzo? Hij: Waarom kom je niet? Hij: Laat hem zitten en kom naar mij. Hij: Kom naar buiten?
Naja en nog wel meer sms'jes, hij had de volgende ochtend pas door dat ik niet meer zou reageren. Had achteraf gelijk al weg moeten lopen maar wilde niet onbeleefd zijn :=

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 23:15

Die van uitwonen gaat echt te ver, gatverdamme zeg. :=

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 23:26

Ik werk bij de Mac, dus niet echt uitgaan, maar ik had er pas één..

'Wordt het 7,95.'
'Moet ik pinnen of mag ik ook in natura betalen?'

Ik was te flabbergasted, maar een collega zei:
'In natura mag in principe, leg 'm maar op de toonbank!'

Het mannetje werd vuurrood en heeft heeeel snel gepind. :')

koene

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 23:47

Als man zijnde lach ik me ook stuk om dit topic, damn, hoe erg zeg hoe sommige mensen reageren :')

Spritz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 23:55

''Wat eet jij voor lekkers dat jij zo lekker bent?''

Ehmm _O- Was op Curacao overigens. Die jongen wilde het liefst die avond nog gaan samen wonen geloof ik; of ik bij hem kwam wonen. ''Ehm nee..'' Nou geen probleem, hij wilde ook wel naar Nederland komen! :')

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 23:56

machotjuh schreef:
We stonden te wachten op onze jassen na een avondje stappen. Toen kwamen er 2 jongens naar me toe en zeiden: zo jij bent echt een lelijk kk varken... Mijn avond was in 1 klap verziekt.
Snap tot op heden nog niet waarom je zoiets tegen iemand moet zeggen..

Jezus wat misselijk... :r Zal me niks verbazen als ze stiekem juist heel iets anders over je dachten.

Konstantine schreef:
Die van uitwonen gaat echt te ver, gatverdamme zeg. :=

Dat is dan zo grof dat ik het wel weer grappig vind _O-

Ik ga hier niet eens aan beginnen trouwens :=
Komen een stelletje eikels tegen soms, maar ook hele leuke mensen.

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 00:04

Zo ken ik er ook nog wel een..

Ik stond te dansen met een vriendin, echt JAREN geleden.
Kwamen een paar vreemde snuiters erbij staan. Eentje pakt de hand vast van mijn vriendin en zegt: 'Hou me vast, en laat me nooit meer los'. Dat was al enigszins hilarisch..
Totdat hij haar arm verder en verder op wilt tillen om aan haar oksel te ruiken ofzo?

Het was zo'n absurd moment... we kunnen er nu nog altijd hard om lachen.

xxxdonja

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 00:17

Kwam een jongen naar me toe, kende hem niet, zegt ie tegen me: "Jouw bil is te groot, je mag niet dansen."
Wat... :Y)