ik was een keer aan het stappen met vrienden, roept er een voorbijganger Sjezus wat ben jij mooi man! Tegen mij.
Zegt een van mijn vrienden, euh tis een meisje hoor
Weet niet welke van die 2 opmerkingen ik nou het hardst om moest lachen.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
.
. Queelens schreef:Met oud en nieuw was ik opstap in Breda en was er een jerel tegen me aan t praten. Ik verstond er serieus he-le-maal niks van. Dus na 5x wat?! Te hebben gezegd gaf ik mn telefoon en zei ik: schrijf maar op wat je wil zeggen
Schrihft die zn nummer op.. Ik dacht rot op en wistte zn nummer weer. En even later liepen we naar buiten en hoorde ik 'ohh, I really like you'
Was die dus engels, vandaar dat ik er weinig van verstond
Wel knap mij leuk vinden zonder dat we n fatsoenlijk woord hadden gewisseld

M'n beste vriend zegt het in ieder geval omdat hij het echt meent en niet omdat hij in mijn broek wilt
" Het klonk gewoon als een verwijt. Ik wist niet of ik hem moest bedanken of me moest verontschuldigen. 

)

) Dus ik werd tot hoe ver ik hem eigenlijk al eng vond ook nog eens boos dus rende letterlijk weg. Mijn eerste toevluchtsoord was de wc, eenmaal op de wc ging ik m'n vriendinnen bellen maar enkelen waren al naar huis en anderen reageerden niet. Ik denk dat ik 5 minuten op de wc heb gezeten en uiteindelijk naar de andere zaal ben gerend op zoek naar vriendlief. Gelukkig stond die nog steeds op bijna hetzelfde plek en na me hard uitgelachen te hebben, had die toch wel medelijden met me
machotjuh schreef:We stonden te wachten op onze jassen na een avondje stappen. Toen kwamen er 2 jongens naar me toe en zeiden: zo jij bent echt een lelijk kk varken... Mijn avond was in 1 klap verziekt.
Snap tot op heden nog niet waarom je zoiets tegen iemand moet zeggen..
Zal me niks verbazen als ze stiekem juist heel iets anders over je dachten. Konstantine schreef:Die van uitwonen gaat echt te ver, gatverdamme zeg.