Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
PineApple schreef:Toen onze buren hier net kwamen wonen gingen ze ook van bil. Hun slaapkamer is aan de voorkant en het raam stond open. Op het hoogtepunt ging ik net de hond uitlaten. En laat onze buurman nu net even klinken als een beer. En mijn hond bang zijn voor dingen die hij niet begrijpt. En dat ik uiteraard die avond besloot dat ik best even een rondje kon lopen zonder lijntje.
Resultaat: ik stond aan de ene kant van hun huis, hond aan de andere kant te janken, buurman was flink aan het grommen en ik riep snoeihard: ach Dickie, het zijn de buren maar, daar hoef je niet bang voor te zijn!
toen ik de straat al uit was heb ik me pas bedacht dat als ik hun kon horen, zij mij natuurlijk ook![]()
![]()
we hebben ze nooit meer gehoord trouwens
woef
Ik zou gewoon als ze bezig zijn aanbellen en het zeggen van sorry kan dat wat minder haha
... Ja wat moet je anders als je der al ff niet van slaapt haha

Maritje1991 schreef:Een famillielid woonde vroeger met nog een stel in huis zeg maar.
Die maakten ook wat lawaai tijdens 'de daad' en die kwam op een gegeven moment de kamer in gestormd en vroeg: "Goh moet ik soms even helpen? het duurt zo lang"
Volgens mij heeft hij ze niet meer gehoord![]()
Shiloh schreef:Inderdaad, gewoon zelf een of ander filmpje of geluid met sexgeluiden net op hun niveau opzetten. Wellicht dat ze zich dan realiseren dat als zij dat kunnen horen, dat jij dan ook hun kunt horen.
Werkt ook 

Angeliquee18 schreef:Pff nog erger als ze nog een paar straten verder op wonen
Weet niet waar mijn achter buren last van hebben,
Maar die zijn hun tuin aan het vegen om 3 uur snachts??![]()
Roosch schreef:[ Afbeelding ]
[***] schreef:Roosch schreef:[ Afbeelding ]
Als ik zo'n briefje in de bus zou krijgen deed ik er 1 terug in de bus met dat je misschien voor jezelf eens een goede beurt moet regelen en dat het hopelijk helpt tegen het aanstellen.
Waar je last van kan hebben zeg. Zo lang duurt zoiets meestal ook niet
En die mensen hebben tenminste plezier (mag ik aannemen)